عصر بازار

دکتر واعظی:

مدارس هوشمند بخشی از شبکه ملی اطلاعات هستند

عصر اعتبار: دکتر واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در مراسم آئین بازگشایی رسمی مدارس استان البرز در مدرسه مهدیه رجائی‌شهر ضمن نواختن زنگ آغاز سال تحصیلی ۹۵-۹۶ اظهارداشت: مدارس هوشمند بخشی از شبکه ملی اطلاعات هستند.

مدارس هوشمند بخشی از شبکه ملی اطلاعات هستند
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۷:۰۰
  • مدارس هوشمند بخشی از شبکه ملی اطلاعات هستند
  • مدارس هوشمند بخشی از شبکه ملی اطلاعات هستند
  • مدارس هوشمند بخشی از شبکه ملی اطلاعات هستند

به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، دکتر واعظی در جشن متمرکز استانی بازگشائی مدارس البرز در دبیرستان مهدیه رجائی‌شهر که با حضور مسئولان استانی برگزار شد حضور یافت و زنگ آغاز سال تحصیلی 95-96 را به صدا درآورد.
وی در این مراسم ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و با اشاره به آغاز سال تحصیلی جدید بیان کرد: در دنیای امروز ثروت علم است و داشتن نیروی انسانی پرتلاش و با تفکر دانش‌بنیان ثروت است.
واعظی در ادامه با بیان اینکه همین موضوع سبب ثبات جایگاه کشور در منطقه شده است خاطرنشان کرد: یکی دیگر از دلایل شکست دشمنان در مقابل جمهوری اسلامی نهضت بیداری اسلامی است. رهبر هوشمند و ملت فکور سبب شد تا ایران در جهان عزیز بماند و دانش آموزان نیز باید تمام وقت خود را صرف یادگیری و پیشرفت علوم مختلف کنند تا برای سازندگی کشور آماده شوند.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات افزود: خداوند این استعداد را به نوجوانان و جوانان ما داده تا شاهد دستاوردهای فراوان در حوزه‌های مختلف باشیم و این یکی از دلایل پیشتازی ما در موضوع‌های مختلف است.
واعظی تأکید کرد: تمام امید نظام، رهبری و دولت دانش آموزان هستند که امیدواریم بتوانیم شاهد موفقیت‌های بیشتر کشور توسط آن ها باشیم.
وی با اشاره به استفاده درست دانش آموزان از فضای مجازی و توجه این قشر به این فضا گفت: این دانش آموزان هستند که با نحوه انتخاب و استفاده خود از این فضا تهدیدها را تبدیل به فرصت می کنند. این مدرسه به عنوان پایلوت به ابزار هوشمند تجهیز شده تا دانش آموزان بتوانند استفاده مفیدی را از تکنولوژی در زمینه آموزش داشته باشند.
واعظی ابراز امیدواری کرد که با توجه به ظرفیت استان البرز در حوزه ارتباطات بتوانیم مدارس هوشمند را این استان افزایش دهیم تا تکنولوژی را به خدمت ارتقاء علمی درآوریم.
وی در پایان با اشاره به پرسش مهر رئیس جمهور بیان کرد: این پرسش نشان‌دهنده اهمیت دانش آموزان در تعیین آینده روسن برای کشور است.

برچسب ها
پورسعید خلیلی