عصر بازار

برگزاری نمایشگاه عکس " من و دفاع مقدس"

عصر اعتبار- همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس نمایشگاه عکس تحت عنوان "من و دفاع مقدس" در محل ساختمان حوزه مرکزی موسسه اعتباری کوثر برپا شده است.

برگزاری نمایشگاه عکس " من و دفاع مقدس"
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، زنده نگاهداشتن یاد و خاطره ارزشهای دفاع مقدس در حقیقت تعظیم، تکریم و یادمان ملت سرافراز ایران اسلامی بر تمامی رشادتها و شجاعت ها است. ضمن اینکه موسسه اعتباری کوثر به پیشرفت خود در نظام بانکی کشور توجه و دقت کافی دارد در کنار پیشرفت، عزت، اقتدار و استقلال به حفظ اصول و ارزش های اسلامی و انسانی نیز پایبند می باشد.
    این گزارش می افزاید: در این راستا موسسه اعتباری کوثر در نیمه اول شهریور ماه سال جاری طی فراخوانی از تمام همکاران موسسه که در دوران پرشکوه دفاع مقدس در مناطق عملیاتی حضور داشتند ، دعوت نمود تا نسبت به ارسال عکس های یادگاری خود اقدام کنند.
    بر اساس این گزارش، از مجموع بیش از 80 عکس ارسالی به مدیریت روابط عمومی و تبلیغات موسسه تعداد 60 عکس انتخاب و در نمایشگاه عکس "من و دفاع مقدس" به تماشا گذاشته شده است.
    شایان ذکر است، نمایشگاه عکس " من و دفاع مقدس " ویژه کارکنان موسسه اعتباری کوثر تا هشتم مهرماه در طبقه همکف ساختمان حوزه مرکزی موسسه دایر است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی