عصر بازار

برگزاری مجمع عمومی عادی سالانه بیمه‌سامان

عصر اعتبار- مجمع عمومی عادی سالانه به‌طور فوق‌العاده بیمه سامان برای سال مالی منتهی به پایان اسفند ۹۴ برگزار شد

برگزاری مجمع عمومی عادی سالانه بیمه‌سامان
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، مجمع‌عمومی عادی سالانه به طور فوق‌العاده شرکت با حضور بیش از 88 درصد صاحبان سهام برگزار وگزارش هیات‌مدیره به اطلاع سهامداران رسید. در این مجمع که با حضور علی ضیایی به عنوان رئیس مجمع، خسرو فخیم‌هاشمی و یوسفعلی شریفی، نماینده بانک سامان به عنوان ناظران در محل هتل سیمرغ تهران برگزار شد، گزارش فعالیت یکساله شرکت ارائه و پس از استماع گزارش حسابرس و بازرس قانونی صورت‌های مالی به تصویب سهامداران رسید. ضیایی ضمن قدردانی از سهامداران به دلیل یک سال حمایت از این شرکت و بیان دلیل تاخیر در برگزاری مجمع که ناشی از مراحل قانونی ثبت افزایش سرمایه بود، گفت: شرکت بیمه سامان تمام همت و تلاش خود را به‌کار گرفته تا یکی از شفاف‌ترین و فنی‌ترین شرکت‌های بیمه‌ای کشور باشد. در این جلسه نماینده سازمان بورس عملکرد هیات‌مدیره شرکت بیمه سامان را در خصوص عمل به تعهدات حرفه‌ای و تخصصی در خور توجه دانسته و از بیمه سامان به عنوان یکی از شفاف‌ترین شرکت‌های پذیرفته شده در بورس نام برد که این اقدام موجب اعتماد بیشتر سهامداران و نهادهای نظارتی خواهد بود.

    گزارش حسابرس قانونی توسط فریده شیرازی ارائه و وی با بیان نکات کلیدی و عملکردی در پاسخ به سهامداران حاضر مبنی بر وضعیت آتی شرکت بیمه گفت: عملکرد بیمه سامان از نظر رعایت قوانین و مقررات منطبق بر اصول حسابرسی شفاف و با حداقل ریسک ارزیابی می‌شود و در صورت‌های مالی ارائه شده ذخائر فنی شرکت از کفایت کافی حتی بیشتر از الزام برخوردار است و شرکت در وضعیت مالی و حرفه‌ای بسیار خوبی قرار دارد. احمدرضا ضرابیه، مدیرعامل بیمه سامان نیز با تاکید بر گشایش‌های اخیر اقتصادی و افزایش تعاملات جهانی گفت: به منظور تحقق اقتصاد مقاومتی صنعت بیمه باید اصول حرفه‌ای این صنعت در سطح بین‌المللی را پیاده‌سازی و توان رقابتی خود را برای کسب سهم از بازارهای جهانی ارتقا بخشد که این امر مستلزم آموزش‌های به روز برای سرمایه‌های انسانی، توسعه زیرساخت‌های خلاقیت و فناوری و آشنایی کامل با اصول مدیریت شرکت‌های بیمه با بهره‌گیری عملی از مبانی علمی و ارزیابی ریسک با نگاه فنی است.

    وی افزود: این شرکت همچنین شناخت بازار، درک صحیح نیازهای مشتریان و ارائه راه‌حل‌های مدیریت ریسک برای صنایع و شرکت‌های تولیدی را حائز اهمیت دانسته و در حال حاضر تیم‌های فنی و بازاریابی بیمه سامان برنامه‌های گسترده‌ای برای شناسایی نیازهای بیمه‌ای حرفه‌های مختلف و مطالعه برای شناسایی ریسک‌های آنها و ارائه راه‌حل‌های کارآمد بیمه‌ای با بهره‌گیری از مشاورین داخلی و بین‌المللی درنظر گرفته‌اند. بنا بر گزارش هیات‌مدیره به مجمع، شرکت بیمه سامان با توجه به مختصات جغرافیایی و دموگرافیک ایران، حرکت توسعه‌ای کشور و نیز توجه به حمایت از تولید و صنایع با محوریت اقتصاد مقاومتی، راهبردهای ارائه شده از سوی بیمه مرکزی ج.ا.ا. را سرلوحه فعالیت‌های خود قرار داده و سعی دارد پشتوانه بیمه‌ای برای صنایع و فعالان این حوزه باشد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو