عصر بازار

نمایندگان شرکت‌های بازی‌سازی ثبت‌نام کنند

برگزاری کارگاه مشاوره مالیاتی شرکت‌های بازی‌سازی

عصر اعتبار- معاون حمایت بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای از برنامه‌ریزی برای برگزاری کارگاه‌های آموزشی و مشاوره‌ای در زمینه مالیات برای شرکت‌های بازی‌سازی خبر داد.

برگزاری کارگاه مشاوره مالیاتی شرکت‌های بازی‌سازی
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۴ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از ایسنا، هادی جعفری با اشاره به ضعف تجربه و آشنایی کم شرکت‌های بازی‌سازی نسبت به قوانین مالیاتی گفت: موضوع مالیات و چگونگی دفتر نویسی و ارایه اظهارنامه‌های مالیاتی همواره یکی از نقاط ضعف شرکت‌های بازی‌سازی بوده است که پیش از این نیز توسط کارگروه بازی‌های رایانه‌ای پیگیری می‌شده است. بنابراین با هماهنگی‌های انجام شده و موافقت فرزاد فتحی، معاون مالی و اداری بنیاد در نظر داریم طی جلساتی آموزشی، مدیران عامل این شرکت‌ها را نسبت به قواعد و قوانین مالیاتی راهنمایی کنیم.
    وی افزود: با توجه به اعلام آمادگی اولیه تعدادی از شرکت‌های بازی‌ساز از طریق کارگروه بازی‌های رایانه‌ای در نظر داریم تا نخستین جلسه آموزشی را در نیمه دوم مهر ماه برگزار کنیم و پس از نهایی شدن تعداد شرکت‌کنندگان برنامه دقیق این جلسات را اطلاع‌رسانی خواهیم کرد.

    جعفری با اشاره به اینکه برخی تصور می‌کنند معافیت موسسه‌های تک‌منظوره بازی‌سازی به معنی عدم نیاز به رد کردن اظهارنامه است افزود: هیچ معافیتی نافی وظایف قانونی شرکت‌ها یا موسسات نیست و عموم بازی‌سازان باید به این نکته توجه داشته باشند. شفاف‌سازی نسبت به این موارد و پاسخ به سایر سوالات در این حوزه جزو مسایلی است که در این جلسات پاسخ داده خواهد شد.

    انتهای پیام

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی