عصر بازار

معاون گردشگری خبر داد

تخفیف ۵۰ درصدی هتل‌ها در روز جهانی جهانگردی

عصر اعتبار- معاون گردشگری کشور از تخفیف ۳۰ تا ۵۰ درصدی هتل‌ها به مناسبت روز جهانی جهانگردی خبر داد.

تخفیف ۵۰ درصدی هتل‌ها در روز جهانی جهانگردی
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایسنا، مرتضی رحمانی‌موحد گفت: همزمان با روز جهانی جهانگردی (6 مهرماه) بازدید از تمام موزه‌های زیر نظر سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری رایگان و اقامت دو شب متصل به این روز در هتل‌های کشور، مشمول 30 تا 50 درصد تخفیف است.

    او همچنین درباره‌ی سور و سات ایران برای گرامیداشت روز جهانی جهانگردی، اظهار کرد: گرامیداشت این مناسبت در سطح ملی یک روزه خواهد بود که با حضور مقامات عالی‌رتبه کشور، برترین‌های صنعت گردشگری در همان روز تقدیر می‌شوند، در استان‌ها اما برای چند روز برگزاری جشن‌ها، نمایشگاه‌ها و گردهمایی‌ها ادامه خواهد داشت تا بستر توجه و حس انگیزشی در میان همه ایجاد شود.

    وی اظهار کرد: خصوصیات برنامه‌های گردشگری امسال به سمت تشویق فعالان، سرمایه‌گذاران و کارآفرینان گردشگری است و برترین‌های روز جهانی امسال نیز در یک رقابت سالم و براساس شاخص‌های از قبل تعیین شده، انتخاب شده‌اند. به همین منظور 35 عنوان درنظر گرفته شده که میزان مشارکت در فعالیت‌های گردشگری، کم‌ترین آسیب‌ها و شکایت‌ها و بیشترین اثرگذاری‌ها از جمله‌ معیارهای انتخاب برترین‌های این بخش بوده است.

    رحمانی‌موحد گفت: می‌خواهیم سنت شایسته تقدیر از برترین‌ها و زحمت‌کشان صنعت گردشگری در این روز جاری شود.

    وی در ادامه درباره‌ مشارکت دادن مردم در گرامیداشت روز جهانی جهانگردی بیان کرد: گردشگری درحال قرار گرفتن در سفره‌های خانواده‌های ایرانی است، برای همین باید از الگوها، مقررات و رفتارها به درستی پیروی کرد تا این حرکت در کشور اثرگذار و پویا باشد. این همان نگاه راهبردی دولت است.

    او معتقد است، روز جهانی جهانگردی فرصت دوباره اندیشیدن و استفاده از ظرفیت‌های گردشگری است.

    رحمانی‌موحد همچنین گردشگری را رقابتی‌ترین صنعت ایران با دنیا دانست و گفت: ما منابع، سرمایه‌های انسانی، زیرساخت‌ها و جاذبه‌های خوبی داریم و از نگاه یکپارچه در سطح مقامات ارشد کشور و امنیت بهره‌مندیم. این ظرفیت‌ها در کشور صنعت گردشگری را رقابتی‌ترین کرده است.

    وی ابراز امیدواری کرد که روز جهانی جهانگردی امسال، فرصتی برای ارتقاء توجه‌ها، تمرکز فعالیت‌ها، حمایت‌های گسترده‌تر و طلیعه یک گام بلند گردشگری برای سال آتی باشد و افزود: امیدواریم شاهد ارتقاء آداب سفر، فرهنگ‌سازی، رفتار مسؤولانه‌تر و زیرساخت‌های بهتر و سفر به مناطق کمتر شناخته شده باشیم.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو