عصر بازار

طیب نیا:

طرح جامع مالیاتی مهمترین طرح اقتصادی دو دهه اخیر است

عصر اعتبار- «علی طیب نیا» وزیر امور اقتصادی و دارایی در جمع اعضای ستاد راهبری پروژه های اولویت دار اقتصاد مقاومتی، گفت: بدون تردید باید بگوییم که طرح جامع مالیاتی مهمترین طرح اقتصادی دو دهه اخیر کشور است که اجرای آن می تواند منشاء تحولات اساسی در اقتصاد ملی ما باشد.

طرح جامع مالیاتی مهمترین طرح اقتصادی دو دهه اخیر است
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از شادا، طیب نیا افزود: یکی از مولفه های اصلی اقتصاد مقاومتی، کاهش وابستگی به نفت است، موضوعی که همواره طی دهه های اخیر از سوی صاحب نظران و مسوولان به عنوان یک دغدغه جدی مطرح بوده و از مهمترین طرح هایی است که در چارچوب سیاست های اقتصاد مقاومتی ابلاغی از سوی رهبر معظم انقلاب در دستور کار دولت قرار گرفته است.
    وزیر امور اقتصادی و دارایی در ادامه گفت: در جلسه اخیر ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی نیز که با حضور معاون اول رئیس جمهوری برگزار شد، وی ضمن ابراز رضایت از روند پیشرفت پروژه، بر اولویت دار و مهم بودن طرح جامع مالیاتی تاکید مضاعف داشتند.
    طیب نیا تاکید کرد: این طرح یک طرح پویاست و مجریان آن باید توجه داشته باشند که طراحی و اجرای آن باید به گونه ای باشد که درجه تمکین مودیان مالیاتی را با رضایتمندی بالا ببرد و همچنین زمینه تحقق عدالت در مالیات ستانی و ارتقاء رضایت عمومی را در پی داشته باشد.
    وی با اشاره به گزارش ارایه شده در این جلسه گفت: براساس گزارشی که ارایه شده می توان با اطمینان گفت که روند پیشرفت پروژه رضایت بخش است اما باز هم نیاز به کار جهادی و تلاش مجاهدت گونه داریم تا به وعده ای که به مردم داده ایم بتوانیم عمل کرده و انشاالله تا پایان سال جاری شاهد استقرار این طرح در نظام مالیاتی کشور باشیم.
    وی افزود: یقین داشته باشید که تحقق این هدف و استقرار کامل طرح جامع مالیاتی باقیات صالحاتی برای همه دست اندرکاران این طرح خواهد بود، زیرا اجرای آن سبب تحقق عدالت مالیاتی، حراست از بیت المال، شفافیت اقتصادی و رعایت هرچه بیشتر حقوق مردم خواهد شد .
    طیب نیا در پایان به عملکرد مناسب سازمان امور مالیاتی در 6 ماهه سال جاری اشاره کرد و بیان داشت: خوشبختانه سازمان امور مالیاتی در 6 ماهه اول سال جاری عملکرد خوبی داشته و امسال ضمن افزایش درآمدهای مالیاتی شاهد کاهش قابل ملاحظه نارضایتی مودیان نیز بوده ایم که جای خرسندی دارد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو