عصر بازار

اخلال سایت سرشماری برطرف شد

راهکاری برای سرعت در ثبت نام

عصر اعتبار- در حالی که در دو روز گذشته بسیاری از مراجعین سایت سرشماری با اخلال در پروسه شرکت در سرشماری روبه‌رو می‌شدند، این مشکل از امروز صبح برطرف شده و مراجعه‌کنندگان می‌توانند بدون مشکل فنی پروسه شرکت در سرشماری سال ۱۳۹۵ را طی کنند.

اخلال سایت سرشماری برطرف شد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از ایسنا، سرشماری الکترونیکی 1395 از بامداد شنبه سوم مهرماه آغاز شد، ولی مراجعه‌کنندگان تقریبا از همان ابتدای سرشماری در هنگام مراجعه به سایت سرشماری با مشکلات فنی روبه‌رو شده و سایت سرشماری امکان دسترسی آنها به فرم سرشماری را نمی‌داد.

    علت این مشکل بالابودن تعداد مراجعه‌کنندگان بیش از حد پیش‌بینی شده اعلام شد. این اخلال دو روز بعد از آغاز سرشماری الکترونیکی و از صبح روز دوشنبه پنجم مهرماه برطرف شده و اکنون مراجعه‌کنندگان می‌توانند بدون مواجه شدن با مشکلات فنی به سایت سرشماری مراجعه کرده و در سرشماری الکترونیکی سال 1395 شرکت کنند.

    مرکز آمار ایران درباره‌ رفع اخلال ایجاد شده در سایت سرشماری چنین توضیح داده است: «علی‌رغم افزایش حجم مراجعات نسبت به دو روز اول با تمهیدات مرکز آمار ایران ظرفیت ثبت‌نام اینترنتی به حدی رسیده که صف مراجعه به سایت سرشماری عمومی نفوذ و مسکن سال 1395 از بین رفته است.

    سرعت ثبت‌نام از ساعت اولیه امروز 15 ثبت نام در ثانیه شده است و هموطنان به منظور افزایش سرعت ثبت‌نام قبل از مراجعه به سایت اینترنتی سرشماری شماره ملی اعضای خانوار و کد پستی را آماده داشته باشند.»

    انتهای پیام

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی