عصر بازار

معارفه مدیرعامل بانک سرمایه برگزار شد

عصر اعتبار- مراسم معارفه مدیرعامل بانک سرمایه با حضور اعضای هیات مدیره و مدیران ارشد این بانک برگزار شد.

معارفه مدیرعامل بانک سرمایه برگزار شد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، مراسم معارفه دکتر محمدرضا خانی، مدیرعامل جدید این بانک با حضور اعضای هیات مدیره و مدیران ارشد بانک سرمایه برگزار شد.

    در ابتدای این مراسم دکتر محمدعلی هادی، عضو هیات مدیره بانک سرمایه طی سخنانی ابراز داشت: هیات مدیره بانک سرمایه حامی و پشتیبان مدیرعامل جدید در اجرای برنامه ها و تصمیمات او و به منظور دستیابی به اهداف بانک است و از تمامی همکاران می خواهم با جدیت و پشتکار تلاش کنند تا بانک سرمایه به یک بانک خصوصی نمونه در کشور تبدیل شود.

    در ادامه مراسم دکتر بهمن خادم، عضو هیات مدیره و معاون مالی بانک سرمایه نیز با تبریک انتصاب دکتر خانی به عنوان مدیرعامل این بانک اظهار داشت: بانک سرمایه در حال حاضر در شرایط مطلوبی قرار دارد و امیدوارم با همکاری و همدلی همه دوستان بتوانیم به اهداف تعیین شده دست یابیم.

    در ادامه دکتر محمدرضا خانی، مدیرعامل و عضو هیات مدیره بانک سرمایه  طی سخنانی با اشاره به این موضوع که همکاران بانک سرمایه از بهترین های نظام بانکی هستند اظهار داشت: بانک سرمایه جوان گرایی را سرلوحه کار خود قرار داده است و می کوشد تا با بهره مندی از نیروهای جوان و توانمندی های ایشان و با تاکید بر روی همدلی و همگامی و همزبانی اهداف متعالی خود و شعار «بانک خوب سرمایه است» را تحقق بخشد.

    شایان ذکر است پیش از این دکتر محمدرضا خانی در کنار عضویت در هیات مدیره بانک سرمایه، به عنوان قائم مقام مدیرعامل این بانک مشغول فعالیت بوده و به پیشنهاد هیات مدیره بانک سرمایه و تایید بانک مرکزی به سمت مدیرعامل این بانک منصوب شده است.

     

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی