عصر بازار

افزایش بودجه حوزه جوانان به۳۵ میلیاردتومان

عصر اعتبار- وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه بودجه حوزه جوانان افزایش یافته است گفت: بودجه امور جوانان ۷ میلیارد تومان بود اما اکنون به حدود ۳۵ میلیارد تومان افزایش پیدا کرده است.

افزایش بودجه حوزه جوانان به۳۵ میلیاردتومان
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایسنا، محمود گودرزی در حاشیه برگزاری شصت و پنجمین جلسه ستاد ملی ساماندهی امور جوانان در جمع خبرنگاران در پاسخ به این پرسش ایسنا که چرا بر اساس گفته معاون ساماندهی امور جوانان بودجه حوزه جوانان به طور کامل تخصیص نمی‌یابد اظهار کرد: بودجه وزارتخانه‌ها از طریق سازمان مدیریت تخصیص می‌یابد و ما نسبت به بودجه تخصیص یافته آن را بین بخش‌های مختلف وزارت ورزش و جوانان توزیع می‌کنیم. البته با وجود آنکه بودجه حوزه جوانان افزایش یافته اما هنوز اندک است.

    وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود درباره دستور جلسه شصت و پنجمین ستاد ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان اظهار کرد: قرار بود استاندار خراسان شمالی در این جلسه حضور یابد و به ارائه گزارش اقدامات انجام شده در این استان به حوزه جوانان بپردازد. البته با توجه به سفر اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور به خراسان شمالی این موضوع منتفی شد. نماینده سازمان تبلیغات اسلامی گزارش مفصلی درباره اقدامات این سازمان در حوزه‌های فرهنگی، آموزشی، ترویجی، تبلیغی و جوانان ارائه داد.

    وی تاکید کرد: لازم است از فعالیت‌های تکراری در حوزه جوانان جلوگیری و در جهت انجام اقدامات سازنده در این حوزه و ارائه خدمات اثربخش تلاش شود.

    وزیر ورزش و جوانان با اشاره به ارائه گزارش نماینده وزارت مسکن و شهرسازی در زمینه سکونت‌گاه‌های غیر رسمی گفت: بر اساس تصمیم اتخاذ شده در جلسه قبلی ستاد ملی ساماندهی، قرار شد دو شهر مشهد و سبزوار به صورت پایلوت به ساماندهی سکونت‌گاه‌های غیر رسمی خود بپردازند. موضوع آسیب‌های اجتماعی مورد تاکید مقام معظم رهبری نیز هست و امیدواریم با هماهنگی هر چه بیشتر در جهت کاهش آسیب‌های اجتماعی و جلوگیری از بروز آن گام برداریم.

    گودرزی در پایان درباره جایگاه جوانان در وزارت ورزش و جوانان گفت: معاونت ساماندهی امور جوانان به این موضوع می‌پردازد و از نظر ارزش کار در جایگاه بسیار بالا و وظایف سنگینی دارد که یکی از آنها هماهنگ سازی دستگاه‌های حوزه جوانان است. البته حوزه جوانان از جهت ارتباط و نیروی انسانی با محدودیت‌هایی مواجه است و ما به منظور جبران کمبود نیروی انسانی حوزه جوانان درخواستی به دولت ارائه داده‌ایم.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو