عصر بازار

رییس سازمان بیمه سلامت ایران خبر داد

۱۵ هزار میلیارد تومان، گردش مالی سالانه بیمه سلامت

عصر اعتبار- رییس سازمان بیمه سلامت ایران با بیان اینکه در سازمانی هستیم که حدود ۱۵ هزار میلیارد تومان گردش مالی سالانه دارد و نمی توانیم در این سازمان بدون برنامه زندگی کنیم، بیان کرد: اگر قرار باشد در سازمان بیمه سلامت نقطه تعالی و اثربخش را برای خودمان به عنوان یک ارزش در جهت نیل به اهداف ببینیم، التزام به برنامه عملیاتی نماد این امر است و در این خصوص تکلیف داریم در برابر حقوق ملت و خون شهداء و حق الناس حساس باشیم.

۱۵ هزار میلیارد تومان، گردش مالی سالانه بیمه سلامت
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایسنا، دکتر محمدجواد کبیر"صبح امروز 6 مهرماه در مراسم افتتاحیه اولین دوره مسابقات فرهنگی هنری زنان سازمان بیمه سلامت ایران در کرمان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: رزمندگان و شهدای ما در دوران دفاع مقدس جان خود را گذاشتند تا امروز ما با آرامش زندگی کنیم.

    وی افزود: کرمانی ها با لشکر 41 ثارالله همواره یکی از سخت کوش ترین و پرتلاش ترین حوزه های میدان نبرد را به عهده داشتند و در این راستا سرداران رشیدی همچون حاج یونس، مغفوری، الهی و آقاماهانی از جمله ستارگان درخشانی بودند که در آسمان کرمان درخشیدند و رفتند.

    کبیر تصریح کرد: ذخایر ارزشمندی در استان کرمان داریم و سردار سلیمانی امروز  افتخار نظام جمهوری اسلامی است که توانسته در عرصه های مختلف ایفای نقش کند.

    وی در ادامه با اشاره به هفته خانواده بیان کرد: چنانچه در حوزه های فرهنگی و ارزشی به کانون خانواده به خصوص بانوان توجه ویژه ای کنیم، می توانیم بازدهی مضاعف را داشته باشیم.

    رییس سازمان بیمه سلامت ایران با بیان اینکه زنان ما در انقلاب، دفاع مقدس، عرصه سازندگی، علم، نوآوری و خلاقیت همواره در طول تاریخ ثابت کرده اند که می توانند عناصر بسیار موثری باشند، افزود: در آموزه های دینی می بینیم که نقش زنان در طول تاریخ بی بدیل است و می توانیم ادعا کنیم که با حضور، شور و شعف توام با شعور زنان، می توان چرخ های علمی، فرهنگی و توسعه کشور را به پیش ببریم.

    کبیر در ادامه با اشاره به عملکرد اداره کل بیمه سلامت استان کرمان اظهار کرد: می شود با اصلاح رویکرد به عنوان سلامت محوری، حرکتی را آغاز کنیم که استان کرمان آغاز کرده است.

    رییس سازمان بیمه سلامت ایران با یان اینکه استان کرمان پیشاهنگ بسیاری از فعالیت های آموزشی، فرهنگی و آموزش محوری در ادارات بیمه سلامت است، بیان کرد: در استان کرمان خدمات پیشگیری، مراقبت، غربالگری و توسعه مراقبت های اولیه سلامت با تدبیر مدیرکل بیمه سلامت این استان و همکاری دانشگاه علوم پزشکی به خوبی صورت گرفته است.

    وی افزود: این تلاش‌ها توانسته اداره کل استان کرمان را تبدیل به یک مفهوم ارزشمندی کند که آنچه به عنوان اساسنامه بیمه سلامت است، عینیت یافته و ترجمان اساسنامه بیمه سلامت را در کارکرد استان کرمان می‌بینیم.

    کبیر اظهار کرد: در استان های دیگر نیز یقینا ستارگان درخشانی در ادارات کل هستند، اما همگرایی که در استان کرمان توانسته یک معماری زیبایی در ساختار مدیریت خود شکل بدهد که می تواند یک نمونه ارزشمندی به عنوان الگوی کار در مدیریت بیمه سلامت در سطح کشور باشد.

    وی در ادامه با اشاره به برگزاری مسابقات فرهنگی هنری زنان بیمه سلامت تصریح کرد: معتقدم نظام اسلامی در حوزه بانوان هرقدر تلاش کند، کم بوده و در عرصه‌های مختلف تولید و نظریه پردازی، حمایت و هدایتی که توسط زنان در کانون خانواده اتفاق می افتد، هرچه ارزش قائل بشویم، کم است.

    کبیر بیان کرد: اگر در یک خانواده مادر از دست برود، کانون خانواده از هم پاشیده می شود و سازمان جهانی بهداشت می گوید شاخص توسعه یافتگی در جامعه ای که آمار مرگ و میر مادران باردار بالاست، از وضعیت خوبی برخوردار نیست.

    رییس سازمان بیمه سلامت ایران اظهار کرد: زن می تواند محوری باشد برای اتصال بسیاری از ارزش ها در درون خانواده و از این جهت پرداختن به اینکه بتوانیم در بین کارکنان خانم در سازمان برای تعالی و حرکت آنها گام هایی برداریم و سرمایه گذاری کنیم، کم نیست و امیدواریم این سرمایه گذاری به عنوان یک رویکرد ارزشی و تعالی بخش همکاران باشد تا فضای سازمان را به سمت پویایی برای نیل به اهداف پیش بینی شده هدایت کنیم و این حرکت ها ادامه یابد.

    وی افزود: انتظار داریم برگزاری این مسابقات به عنوان یک نقطه شروع در تعالی بخشی ارزش ها و توجه به شخصیت زنان در سازمان بیمه سلامت به عنوان یک عنصر کارآمد در جهت نیل به اهداف مورد توجه همه قرار بگیرد.

    کبیر تصریح کرد: نگاه من این است که در سازمان بتوانیم از طریق برگزاری چنین برنامه هایی فضای سازمان را در جهت پویایی و اثربخشی ارتقاء ببخشیم.

    وی با بیان اینکه در سازمانی هستیم که حدود 15 هزار میلیارد تومان گردش مالی سالانه دارد و نمی توانیم در این سازمان بدون برنامه زندگی کنیم، بیان کرد: اگر قرار باشد در سازمان بیمه سلامت نقطه تعالی و اثربخش را برای خودمان به عنوان یک ارزش در جهت نیل به اهداف ببینیم، التزام به برنامه عملیاتی نماد این امر است و در این خصوص تکلیف داریم در برابر حقوق ملت و خون شهدا و حق الناس حساس باشیم.

    رییس سازمان بیمه سلامت ایران تصریح کرد: حقوق مردم، استیفای این حق، بهره مندی از خدمات سلامت می تواند ترجمان روشنی برای ما در جهت مشروعیت بخشیدن به آرمان های سازمان باشد.

    وی اظهار کرد: این برنامه ها می تواند این حرکت را در ما به وجود آورد تا بدانیم براساس آموزه های دینی در استیفای حقوق مردم چگونه عمل کنیم؟ چگونه منویات مقام رهبری را در حوزه سلامت مردم و براساس سند چشم انداز عمل کنیم.

    کبیر با تاکید بر اینکه باید تلاش مومنانه، مجاهدت و کار بی منت انجام بدهیم تا بتوانیم به اهداف سند چشم انداز برسیم، تاکید کرد: امیدواریم این مسابقات بتواند فضای فکری و معنوی را برای همکاران فراهم کند تا با توان، انگیزه و تلاش بیشتر به استان خود بازگشته و به عنوان نمونه‌های ارزشی در حوزه کاری خود اثرگذار باشند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی