عصر بازار

کوثر همگام با کشور و بیمه مرکزی

عصر اعتبار- شرکت بیمه‌کوثر از ابتدای ورود به عرصه صنعت بیمه تاکنون توانسته است با افزایش ظرفیت‌های بیمه‌ای در راستای سیاست‌های کشور و بیمه مرکزی گام بردارد.

کوثر همگام با کشور و بیمه مرکزی
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، مدیرعامل شرکت در نشست صمیمی با اصحاب رسانه که هم‌زمان با سالروز تاسیس شرکت برگزار شد، ضمن بیان مطلب فوق، تصریح‌کرد: این شرکت به‌عنوان بیست‌ویکمین شرکت خصوصی در صنعت بیمه وارد شد و طی سال‌های گذشته به‌ترتیب توانست جایگاه‌های  16، 11، 8، 5 و 6 را در میان  شرکت‌‌های خصوصی بیمه‌ای کسب کند و در حال حاضر در شش ماهه اول سال‌95 با یک پله صعود در رتبه پنجم قرار دارد.
    وی بیان‌کرد: تسریع و تسهیل در ارائه خدمات و پرداخت خسارت در اسرع‌وقت به ذی‌نفعان یکی از عوامل اصلی افزایش اعتماد آحاد جامعه به شرکت و در نهایت افزایش پرتفوی بیمه‌کوثر است.  
    دکتر مجید مشعلچی فیروزآبادی از رشد 53درصدی حق بیمه‌تولیدی شرکت از ابتدای سال‌جاری تاکنون نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبرداد و گفت: در این مدت حق‌بیمه تولیدی شرکت 597میلیارد تومان بوده است و همچنین باتوجه‌به برنامه 930میلیاردتومانی امسال، 63درصد از برنامه تحقق یافته است.
    وی بهره‌مندی از نیروهای متخصص در کمیته مدیریت ریسک را عامل کاهش نسبت خسارت در شرکت برشمرد و بیان‌کرد: از ابتدای سال تاکنون 269میلیارد تومان خسارت به بیمه‌شدگان پرداخت شده است.
    مدیرعامل شرکت خاطرنشان‌کرد: همکاری و حضور فعال سهام‌داران و ایفا درست و متعهدانه نقش سهام‌داری خود، سیاست‌گذاری اثربخش اعضای هیأت‌مدیره به‌عنوان نماینده سهام‌داران، بهره‌مندی از نیروهای‌متخصص و متعهد و نیز ساختار منسجم سازمانی و ثبات مدیریت ازجمله عوامل موفقیت شرکت در سال‌های گذشته بوده است. 
    مجید مشعلچی فیروزآبادی ارائه خدمات به آحاد جامعه و به‌ویژه به خانواده بزرگ نیروهای‌مسلح را از افتخارات شرکت برشمرد و بیان‌کرد: با ایجاد اتاق فکر و بهره‌مندی از نیروهای‌متخصص سعی داریم با افزایش پوشش‌های بیمه‌ای، ارائه خدمات به‌صورت غیرحضوری و با دریافت حق‌بیمه‌ای مناسب در راستای خدمت‌رسانی به شهروندان و کاهش دغدغه‌های آن‌ها گام برداریم.
    وی در پایان ابراز امیدواری کرد که با توسعه پوشش‌های بیمه‌ای و نهادینه‌سازی فرهنگ بیمه بتوانیم در افزایش پرتفوی صنعت بیمه در حوزه بیمه‌های عمروسرمایه‌گذاری، درمان و مسئولیت نقش موثری را ایفا کنیم.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو