عصر بازار

رییس سازمان تامین اجتماعی:

بدهی دولت به تامین اجتماعی در طول برنامه ششم توسعه پرداخت می‌شود

عصر اعتبار- مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: بدهی‌های دولت به سازمان تامین اجتماعی در طول برنامه ششم توسعه پرداخت می‌شود.

بدهی دولت به تامین اجتماعی در طول برنامه ششم توسعه پرداخت می‌شود
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از مهر، سیدتقی نوربخش در مراسم بزرگ پیاده روی بازنشستگان و تقدیر از بازنشستگان و مستمری بگیران نمونه سازمان تامین اجتماعی در پارک آب و آتش افزود: این موضوع در کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی به تصویب رسیده و در طول برنامه بدهی های دولت پرداخت خواهد شد.

    نوربخش خاطرنشان کرد: درصورت پرداخت این بدهی، ما می توانیم خدمات به بیمه شدگان و مستمری بگیران را افزایش دهیم و بحث درمان و همسان سازی حقوق بازنشستگان را هم به صورت ویژه پیگیری کنیم.

    وی ادامه داد: موضوع بیمه تکمیلی که به عنوان خواسته به حق شماست نیز به صورت ویژه دیده شده است.

    وی با بیان اینکه بیمه تکمیلی بازنشستگان و مستمری بگیران تأمین اجتماعی با مشارکت این سازمان تداوم خواهد شد، گفت؛ برای درمان و معیشت شما گام های بلندتری برداشته می شود.

    مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: من شرمنده کمی و کاستی هایی که به طور تاریخی در سازمان است، هستم اما دو تعهد نسبت به شما داریم یکی حفظ و صیانت از اموال و منابع و چیزی که متعلق به سرمایه گذاری های شماست.

    وی ادامه داد: تامین اجتماعی وابسته به باند سیاسی و گروه اقتصادی خاصی نیست و حیاط خلوت هم نیست و در دولت یازدهم سعی کردم تامین اجتماعی را از حیات خلوت خارج کنم و از اموال شما صیانت کنم.

    وی با بیان اینکه دولت روحانی نیز از اموال این سازمان صیانت می کند، گفت: دولت در سه سال گذشته از لحاظ اقتصادی و به دلیل کاهش قیمت نفت با مشکل مواجه بود و ما از این نظر شرمنده مستمری بگیران هستیم.

    نوربخش ادامه داد: ما برای افزایش مستمری شما تلاش زیادی انجام دادیم اما معجزه نکردیم ولی در طول سه سال بالاتر از نرخ تورم مستمری را افزایش دادیم.

    وی تعهد دیگر این سازمان نسبت به بازنشستگان را تلاش شبانه روزی برای حل مشکلات آنها عنوان کرد و افزود: ما هر روز یک مشکل را از پیش روی شما برمی داریم و نمی گوییم در نقطه مطلوبی هستیم اما تلاش برای ارتقای وضعیت درمانی، حقوقی، معیشتی شما بیانگر همت ماست اما طبیعتاً تا رسیدن به شرایط مطلوب فاصله داریم و باید در این مسیر تلاش کنیم.

    مراسم بزرگ پیاده روی بازنشستگان همزمان با ٢٥ ذی الحجه، روز خانواده و تجلیل از بازنشستگان به صورت همزمان در سراسر کشور برگزار شد.

    این مراسم در تهران با حضور ربیعی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، نوربخش، مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی، مدیران و کارکنان سازمان تأمین اجتماعی و تعداد زیادی از بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی برگزار شد. در این مراسم از ١۰ بازنشسته و مستمری بگیر برتر کشوری تجلیل شد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو