عصر بازار

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری:

عملکرد بانک صادرات ایران در زمینه بازنشستگان قابل تقدیر است

عصر اعتبار- محمود اسلامیان گفت: بانک صادرات ایران با پرداخت تسهیلات به بیش از ۲۵۰ هزار بازنشسته نقش بسزایی در تامین رفاه و این قشر دارد و در زمینه ارایه خدمات و تسهیلات به بازنشستگان کشوری عملکرد مطلوب و قابل تقدیری داشته است.

عملکرد بانک صادرات ایران در زمینه بازنشستگان قابل تقدیر است
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»،  مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشوری در یازدهمین همایش بزرگداشت روز خانواده و تکریم بازنشستگان که با حضور جهانگیری معاون اول رییس جمهور، ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مسئولان صندوق بازنشستگی کشوری برگزار شد، گفت: در راستای حمایت از فرهیختگان و بازنشستگان کشور در آینده نزدیک ٥هزار میلیارد ریال تسهیلات از سوی بانک صادرات ایران در سراسر کشور به بازنشستگان پرداخت خواهد شد.
    وی اضافه کرد: سقف وام قرض الحسنه پرداختی به بازنشستگان، 20 میلیون ریال و تنها به 50 هزار بازنشسته پرداخت می شد که با همکاری مدیر عامل جدید بانک صادرات ایران به منظور رفاه حال بازنشستگان این رقم افزایش یافت.
    اسلامیان ادامه داد: این همکاری نمادی از همگرایی و تعامل مجموعه های ذیربط است که امید است این روند کماکان استمرار یابد زیرا با وجود ساماندهی صندوق بازنشستگی کشوری همچنان مشکلاتی در حوزه بازنشستگان وجود دارد که امیدواریم با برنامه ریزی دقیق تر رفع شود.
    این مقام مسئول افزود: خوشبختانه دولت فعلی نرخ تورم را کاهش داده است این موضوع سبب شده است تا افزایش حقوق بازنشستگان در این سه سال اخیر متناسب با نرخ تورم شود، اما ضایعه سال های گذشته همچنان باقی است.
    اسلامیان همچنین از تخصیص اعتبار6هزار میلیارد تومانی دولت به صندوق بازنشستگی خبر داد و گفت: کف حقوق بازنشستگان از 750 هزار تومان به 900 هزار و سپس به یک و نیم میلیون تومان افزایش یافته و ضریب 12 درصد لحاظ شده که امیدواریم این افزایش پلکانی حقوق در سال های آینده هم ادامه یابد تا بدین طریق، کمبود سال های گذشته، جبران شود.
    شایان توجه است؛ زراعتی مدیر عامل، فراهانی مدیر امور حراست و حفاظت، جهانی رییس اداره کل روابط عمومی بانک صادرات ایران و جمعی دیگر از مدیران و کارشناسان این بانک، در آیین یاد شده که در روز سه شنبه 6 مهرماه 95 در تالار وحدت برگزار شد، حضور داشتند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو