عصر بازار

برگزاری مراسم معارفه سرپرست اداره امور شعب شمال تهران

عصر اعتبار- طی مراسمی با حضور برات کریمی عضو هیأت مدیره و تنی چند از مسئولان ارشد بانک ملی ایران، محمدرضا صدری سرپرست اداره امور شعب شمال تهران معرفی شد .

برگزاری مراسم معارفه سرپرست اداره امور شعب شمال تهران
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، در این مراسم که علی رحیمی مدیر امور شعب تهران، حسین بارانی سرپرست معاونت منابع انسانی، روسای برخی از ادارات کل و مسئولان ادارات امور شعب تهران حضور داشتند، عضو هیأت مدیره بانک ملی ایران با تقدیر از تلاش‌های رئیس سابق و همکاران این اداره امور شعب ابراز امیدواری کرد در نیمه دوم سال جاری با مدیریت جدید، عملکرد این اداره امور ارتقای بیش از پیش داشته باشد.
    کریمی با تبیین جایگاه والای بانک ملی ایران در میان بانک‌های کشور، ضرورت حرکت بانک براساس مقتضیات و فناوری‌های روز را مورد تاکید قرار داد و گفت: باید همواره با نگاه مدیریت مالی حرکت کنیم و به سودآوری شعب توجه ویژه داشته‌ باشیم.
    به گفته وی تلاش در جهت جذب حداکثری سپرده‌ها و تخصیص بهینه آنها در فعالیت‌های اقتصادی و همچنین تکریم مشتریان و پاسخگویی به نیازهای آنها از جمله مواردی است که در راه نیل به سودآوری شعب کمک بسزایی به بانک می‌کند.
    کریمی تجزیه و تحلیل مالی فعالیت‌های بانک را زمینه‌ساز درک بهتر اولویت‌های عملکردی در سطح شعب دانست و گفت: با توجه به شرایط سخت رقابت میان بانک‌ها باید با خلاقیت و نوآوری، اثرگذاری بهتری در بازار بانکی کشور داشته باشیم.
    در ادامه بارانی با بیان اینکه با همدلی و تلاش جمعی همکاران، جایگاه بانک قطعاً ارتقای بیشتری خواهد یافت، ابراز داشت: مدیریت در هزینه‌ها و استفاده از امکانات موجود برای جذب مشتریان جدید و حفظ مشتریان قبلی باید سرلوحه امور مدیران و کارکنان بانک قرار گیرد.
    رحیمی نیز در این مراسم با تاکید بر اهمیت مشتری‌محوری، از فعالیت‌های صورت گرفته در اداره امور شعب شمال تهران تقدیر کرد و خواستار تلاش بیشتر همکاران در دوره جدید مدیریتی این اداره امور شعب شد. در بخش دیگری از مراسم مذکور سرپرست جدید اداره امور شعب شمال تهران با ارائه گزارش عملکرد و برخی شاخص‌های رشد این اداره امور طی شش ماه گذشته ابراز داشت: مدیریت مشارکتی و مشتری‌مداری به طور ویژه در این اداره امور شعب دنبال می شود و انشااله با برنامه‌ریزی‌های مختلف، جایگاه بانک ملی ایران در شمال تهران ارتقا بیشتری خواهد یافت.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو