عصر بازار

قدردانی آیت الله علوی گرگانی از فعالیت های پست بانک ایران در روستاها

عصر اعتبار- آیت الله علوی گرگانی از مراجع تقلید در دیدار خسرو فرحی مدیرعامل و جمعی از مدیران پست بانک ایران اظهارداشت: فعالیت های این بانک که متمرکز بر روستاها و ارائه خدمات به آنهاست دارای اجر عظیمی است و همه باید قدردان این خدمات باشیم.

قدردانی آیت الله علوی گرگانی از فعالیت های پست بانک ایران در روستاها
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، وی تصریح کرد: سرمایه های خوبی در روستاها وجود دارد و هرچه این مناطق تقویت شود قدرت کشور ارتقاء می یابد. اما مدتی است که روستاها مورد غفلت واقع شده و خوشبختانه پست بانک ایران با حضور در این مناطق توانسته است اثرگذار باشد.
    علوی گرگانی با مهم دانستن خدمت به مستضعفین، تلاش در این راه را جهاد برشمرد و گفت: افزایش سطح رفاه کشور به ویژه در روستاها، حرکت ارزشمندی است که باید اینگونه کارها گسترش یابد.
    وی بیان داشت: خدمت به مردم بسیار مهم است و تا جائی که امکان دارد در مسیر خدمت رسانی به مردم به ویژه قشر مستضعف باید تلاش کرد چرا که صاحبان اصلی انقلاب همین مستضعفان و روستائیان هستند.
    این مرجع تقلید با توصیه به تسهیل در پرداخت تسهیلات به روستائیان ادامه داد: بسیاری از روستائیان از سطح معیشت پایینی برخوردارند و از طرفی توان بالائی در مدیریت معاش زندگی خود ندارند که وظیفه بانک هاست به آنها کمک کرده و سخت گیری ها را به حداقل برسانند.
    علوی گرگانی کمک به اقشار آسیب پذیر و مستضعف را اقدامی خداپسندانه برشمرد و خاطرنشان کرد: باید از باب مهربانی و عطوفت به روستائیان کمک کرد و بدانید که این کمک ها اجر و ثواب الهی بی شماری دارد و جزء باقیات الصالحات خواهد بود.
    وی در پایان با تأکید بر نقش مستضعفان در انقلاب عنوان کرد: این قشر صاحبان اصلی انقلاب هستند و باید بالاترین و بهترین خدمت به این قشر صورت بگیرد.
    خسرو فرحی نیز در این دیدار ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های پست بانک ایران گفت: یکی از مأموریت های اساسی این بانک، حضور در روستاها برای خدمت رسانی به مردم و فراهم نمودن دسترسی هموطنان به خدمات عمومی به ویژه خدمات متنوع بانکی است.
    وی تصریح کرد: پست بانک ایران به دنبال اشتغال زائی و کمک به تولید و فعالیت های اقتصادی و رونق کسب و کارهای خرد درسطح کشور مخصوصاً در روستاهاست.
    فرحی افزود: باجه های نمایندگی این بانک در روستاها علاوه بر انجام خدمات رایج بانکی و پرداخت تسهیلات به هموطنان می توانند برای محصولات روستائیان نیز بازاریاب خوبی باشد.
    وی عنوان کرد: آماده همکاری برای اجرای پروژه ها و طرح های روستائی و تأمین مالی آن هستیم. بطوریکه مقرر است برای گازرسانی به روستاهای استان بخشی از منابع مورد نیاز را تأمین کنیم.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی