عصر بازار

آیت الله نوری همدانی:

خدمت رسانی پست بانک ایران در روستاها نوعی عبادت است

عصر اعتبار- آیت الله نوری همدانی از مراجع تقلید در دیدار خسرو فرحی مدیرعامل پست بانک ایران گفت: این بانک اقدامات بسیار خوبی در روستاها انجام می دهد که خدمات آن بسیار ارزشمند و نوعی عبادت است.

خدمت رسانی پست بانک ایران در روستاها نوعی عبادت است
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، وی اظهارداشت: این بانک در روستا از زحمت رفت و آمد به شهرها کاسته و خدمات آن بسیار خوب و شایسته مردم است.
    این مرجع تقلید افزود: اسلام یک دین اجتماعی است که اجتماع آن باید دارای رفاه و عظمت باشد. هر اقدامی که درجهت کمک به مردم باشد نوعی عبادت و دارای ثواب و اجر معنوی است و شریف ترین مردم کسانی هستند که به مردم خدمت می کنند.
    وی بیان داشت: کار بانک ها بسیار مقدس بوده و نقش بسیار مهمی در مدیریت کشور دارند و به عنوان مرکز خدمت به مردم باید تلاش کنند تا سرمایه ها و سپرده های آنان را جمع آوری کرده و برای رونق تولید و توسعه صنعت و کشاورزی تسهیلات پرداخت نمایند و همواره به دنبال افزونی نعمت برای مردم نیز باشند.
    همچنین خسرو فرحی در این دیدار ضمن تشریح خدمات پست بانک ایران درسطح کشور گفت: ارائه خدمات متنوع بانکی در بیش از 12 هزار باجه نمایندگی بانکی کشور با مشارکت خود هموطنان به ویژه روستائیان و همچنین عاملیت بانکی حوزه ICT کشور و بانک توسعه ای – تخصصی این بخش دو رسالت اصلی این بانک است.
    وی تصریح کرد: در این باجه ها بیش از 20 هزار شغل ایجاد شده و ضمن فراهم نمودن دسترسی هموطنان به خدمات عمومی موجب کاهش هزینه های غیرضرور آنان نیز شده است.
    فرحی اظهارداشت: همکاری های خوبی با سازمان ها و نهادها از جمله استانداری ها، فرمانداری ها، بخشداری ها و دهیاری ها داریم تا بتوانیم به هموطنان در جای جای این کشور خدمت رسانی کنیم.
    گفتنی است: در این دیدار جمعی از مدیران پست بانک ایران نیز حضور داشتند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی