عصر بازار

دکتر شهیدزاده :

​بزرگترین فرصت سازمان های معاصر، سرمایه انسانی شایسته و کارآمد است

عصر اعتبار- دکتر مرتضی شهیدزاده رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی ، صبح شنبه دهم مهرماه در همایش مدیران شعب بانک در استان ها ضمن برشمردن نقش مدیران در تحقق اهداف ترسیم شده بانک، به تحلیل کارنامه عملکردی بانک تا پایان شهریور و تبیین جایگاه بانک کشاورزی در برنامه ششم توسعه پرداخت.

​بزرگترین فرصت سازمان های معاصر، سرمایه انسانی شایسته و کارآمد است
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، وی در ابتدای سخنان خود سؤالات اساسی در مدل های کسب و کار بانک در پسابرجام را برشمرد و توجه به علایق و سلایق مشتریان و خلق ارزش برای جذب آنها، شبکه کانال های معرفی، ارائه و تحویل محصول، چگونگی ارتباط با مشتریان و کسب درآمد از طریق فروش محصولات ، فعالیت های کلیدی برای ایجاد و ارائه ارزش به مشتریان، برون سپاری بخشی از فعالیت ها، منابع لازم و ساختار هزینه ها را مفاهیم اساسی نهفته در مدل های کسب و کار دانست.

    دکتر شهیدزاده نقش مدیران در تحقق اهداف ترسیم شده بانک را بسیار مهم تلقی کرد و با بیان این نکته که هزاره سوم، هزاره مدیران است ، تربیت انسان توسعه یافته سازمانی را در گروی تربیت مدیران شایسته ، کارآمد و هوشمند عنوان کرد.

    وی بزرگترین فرصت و تهدید برای سازمان های معاصر را سرمایه انسانی دانست که شایستگی و کارآمدی آن نقش تعیین کننده در حیات و بقای سازمان ایفا می کند.

    دکتر شهیدزاده همچنین نقش مدیران را ایجاد شرایط رشد کارکنان و بهبود و توسعه سازمان در آن فضا ذکر کرد.

    وی در ادامه سخنان خود، به تشریح نقش و رسالت مدیران سازمان در رسیدن به توسعه پایدار اقتصادی و کشاورزی پرداخت و استفاده از ظرفیت ها علاوه بر سرمایه، تخصیص بهینه سرمایه های داخلی و خارجی ، داشتن برنامه جامع عملیاتی برای توسعه توانمندی و مهارت حرفه ای کارکنان و تبدیل به شایستگی های محوری، ایجاد مزایای فوق رقابتی منحصر به فرد برای بانک با تکیه بر شایستگی های محوری و نگرش چندگانه مدیران را الزامی دانست.

    دکتر شهیدزاده گفت : آینده پایدار در گروی توسعه پایدار است و روند آینده بانک نیز بر چگونگی تربیت و انتخاب مدیران فردای بانک در تمام سطوح استوار خواهد بود.

    وی عملکرد بانک در شش ماهه نخست را مطلوب ارزیابی کرد و برای رسیدن به برنامه تعهدی سال 95 خواستار اهتمام جدی مدیران شعب در استان ها و توجه جدی به ظرفیت ها و توان بانک شد.

    دکتر شهیدزاده با اشاره به تجربه ارشمند و موفق بانک در فروش 2650 میلیارد ریال اوراق سلف موازی گندم ظرف دو روز کاری، الزامات تحقق اهداف و سیاست های برنامه ششم توسعه در بانک کشاورزی را بر شمرد و از مدیران خواست تا با هم افزایی برای تحقق اهداف راهبردی بانک و برنامه ششم توسعه تلاش کنند و سربلندی بانک را در پیشگاه مقام معظم رهبری و ملت شریف ایران رقم زنند.

    براساس این گزارش در ادامه همایش، فرهاد فنودی مدیر امور اعتباری و بانکداری شرکتی و محمدرضا غفوری مدیر امور مشتریان و بانکداری عمومی به تحلیل عملکرد و تشریح برنامه های بانک در حوزه بازاریابی ، تجهیز منابع و فروش خدمات پرداختند.

    سید رضا حسینی مدیرامور مالی و پشتیبانی، سخنران بعدی این همایش بود که تکالیف معین شده در مجمع عمومی بانک و مدیریت هزینه ها را تشریح کرد.

    این گزارش می افزاید، تشکیل کارگاه های سه گانه ، جمع بندی و ارائه نتایج کارگاه ها، ارائه تجربیات موفق مدیران شعب بانک در استان های تهران بزرگ و زنجان و در خاتمه، جمع بندی همایش توسط روح الله خدارحمی عضو هیأت مدیره بانک از دیگر بخش های این همایش بود.

    شایان ذکر است در حاشیه این همایش از عملکرد مدیران شعب بانک در استان های گلستان، خراسان رضوی ، اصفهان ، اردبیل، سمنان و مرکزی قدردانی شد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو