عصر بازار

تلاش برای یکپارچه‌سازی خدمات بیمه‌ای مددجویان کمیته امداد

عصر اعتبار- معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی (ره) با بیان اینکه طرح شهید رجائی در حال احیاست و توسعه می‌یابد اظهار کرد: امیدواریم شاهد برکات بیشتری در این طرح باشیم.

تلاش برای یکپارچه‌سازی خدمات بیمه‌ای مددجویان کمیته امداد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایسنا، فاطمه رهبر در حاشیه همایش سالمندان که در حرم مطهر رضوی برگزار شد، با بیان اینکه هدف این نهاد برای اعزام مددجویان سالمند به مشهد مقدس، معنوی و تفریحی بوده است اظهار کرد: برای این افراد هدیه سفر به کربلای معلی را تا پایان امسال عملیاتی می‌کنیم و امیدواریم بتوانند از این سفر معنوی و زیارتی بهترین بهره‌ها را ببرند.

    وی در پاسخ به پرسشی درباره بیمه تکمیلی مددجویان کمیته امداد اظهار کرد: به دنبال یکپارچه سازی خدمات بیمه‌ای مددجویان روستایی و شهری خود هستیم و تلاش می‌کنیم این امر محقق شود.

    به گزارش ایسنا، محسن مسعودیان، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان رضوی نیز با بیان اینکه برنامه زیارت امسال مددجویان یک تحول چشمگیر بود اظهار کرد: امسال 70 هزار زائر از اقصی نقاط کشور در قالب اردوهای مختلف داشتیم و ارگان‌های مختلف برای ساماندهی آن با ما مشارکت کردند.

    وی افزود: قصد داریم فرهنگ و سبک زندگی رضوی را برای آحاد مردم نهادینه کنیم و مددجویان کمیته امداد را با فرهنگ رضوی آشنا کنیم. همچنین این اقدام موجب نشاط روحی می‌شود. 60 درصد زائران ما زن و مابقی مرد بودند.

    مسعودیان با اشاره به اینکه بیش از 150 هزار سالمند در استان خراسان رضوی تحت پوشش کمیته امداد هستند اظهار کرد: بالغ بر 25 درصد سالمندان استان تحت پوشش کمیته امداد قرار دارند و سعی کردیم بیشترین خدمات را به آنها ارائه کنیم.

    وی افزود: طرح شهید رجائی برای عامه سالمندان به خصوص سالمندان نیازمند در استان برکات بسیاری داشته و هدف آن کمک به معیشت و جلوگیری از مهاجرت آنها به شهر بوده است. طرح شهید رجائی در حال احیاء است و توسعه می‌یابد و به زودی شاهد برکات بیشتری در این زمینه خواهیم بود.

    وی با بیان اینکه در سال گذشته بیش از 100 میلیارد تومان هزینه معیشت مددجویان در این استان شده است گفت: خدمات مختلفی اعم از مسکن، خدمات فرهنگی درمانی و ... ارائه می‌شود اما در زمینه هزینه‌های بیمارستانی، مددکاران سالمند ما با مشکلاتی مواجه هستند که امیدواریم توجه بیشتری به این موضوع شده و اعتبارات بیشتری کسب شود.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی