عصر بازار

اهدای تندیس زرین محصول برتر نظام بانکی به خدمت "بانکآشنا"ی بانک اقتصادنوین

عصر اعتبار: تندیس زرین محصول برتر نظام بانکی در نخستین جشنواره ملی نوآوری و محصول برتر ایرانی به خدمت "بانکآشنا"ی بانک اقتصادنوین اعطا شد.

اهدای تندیس زرین محصول برتر نظام بانکی به خدمت "بانکآشنا"ی بانک اقتصادنوین
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۷:۰۰
  • اهدای تندیس زرین محصول برتر نظام بانکی به خدمت "بانکآشنا"ی بانک اقتصادنوین
  • اهدای تندیس زرین محصول برتر نظام بانکی به خدمت "بانکآشنا"ی بانک اقتصادنوین
  • اهدای تندیس زرین محصول برتر نظام بانکی به خدمت "بانکآشنا"ی بانک اقتصادنوین

به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، جشنواره ملی نوآوری و محصول برتر ایرانی با هدف شناسایی، ارزیابی و تعیین برترین نوآوری‌های شرکت‌های ایرانی در حوزه تولید و ارائه محصولات و خدمات جدید به مصرف‌کنندگان به همت دانشکده مدیریت دانشگاه تهران برگزار شد.
این جشنواره علاوه بر معرفی محصولات و خدمات مدرن داخلی به هموطنان، زمینه توسعه صادرات و کسب درآمدهای ارزی از بازارهای بین‌المللی را از طریق محصولات و خدمات داخلی فراهم کرد.
در این جشنواره توسعه فرهنگ مشتری محوری با حمایت از نوآوری‌های محصول مشتری محور مورد توجه قرار داشت، همچنین جشنواره ملی نوآوری و محصول برتر ایرانی با تکیه بر ارزیابی و ممیزی فرآیندهای نوآوری محصول در مورد محصولات منتخب، زمینه را برای کسب شناخت نقاط قابل بهبود، جهت توسعه و بهبود فرآیندهای نوآوری محصول در قالب گزارش جامع ارائه شده به شرکت‌های منتخب ایجاد کرد.
خدمات بانکآشنا با یک تماس تلفنی از سوی مشتری، ارائه می‌شود. سامانه "بانکآشنا" این امکان را فراهم می‌کند که مشتری بتواند از طریق تماس تلفنی، درخواست‌های خود را از بانک بیان کرده و در همان لحظه خدمات مورد نیاز را دریافت نماید. هدف این سامانه تسهیل در ارتباط و افزایش سطح دسترسی به خدمات غیر حضوری می‌‌باشد.
خدمات "بانکآشنا" در دو بخش "اطلاع‌رسانی" و "مالی" ارایه می‌شود، در بخش اول مشتریان می‌توانند نسبت به دریافت خدمات متنوعی از جمله اعلام موجودی سپرده و کارت، اعلام وضعیت سپرده و کارت، اعلام گردش روزانه، ماهانه، چند گردش آخر، اعلام مانده اقساط تسهیلات، اعلام شماره کارت و سپرده متصل به آن، اعلام شماره‌های شبا و اعلام چک‌های واگذار شده و صادر شده اقدام کنند.
بخش دوم خدمات شامل انتقال وجه کارتی شتابی، انتقال وجه سپرده‌ای ساتنا و پایا، پرداخت قبوض از سپرده و یا کارت، خرید شارژ سیم‌کارت‌های اعتباری، پرداخت اقساط تسهیلات، پرداخت بدهی کارت‌های اعتباری و تغییر رمز ورود و رمز دوم خدمات تلفنی و مسدود نمودن کارت است که از طریق خدمت بانکآشنا به مشتریان ارائه می‌شود.
برای دریافت این خدمت لازم است مشتری با مراجعه به شعبه بانک و تکمیل فرم "درخواســت فعال سازی سامانه بانکآشنا" شماره تلفن‌هایی که از آنها تماس خواهد گرفت را به بانک اعلام و به سوالات امنیتی پاسخ دهد. همچنین برای دریافت نتیجه عملیات بصورت پیامک، فکس یا ایمیل نیز، مشتری می‌تواند اطلاعات به روز خود را به بانک اعلام نماید.
تندیس زرین محصول برتر نظام بانکی در نخستین جشنواره ملی نوآوری و محصول برتر ایرانی به فریبرز قربانیان مدیر توسعه محصولات و خدمات بانک اقتصادنوین به نمایندگی از این بانک اهدا شد.

برچسب ها
پورسعید خلیلی
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      دکه مطبوعات
      • بازار امروز ۳۹۹
      • بازار امروز ۳۹۰
      • بازار امروز ۳۸۸
      • ۱۵
      • اعتبار امروز
      • شماره ۸ اعتبار امروز
      • شماره ۷ اعتبار امروز
      • شماره ۶ اعتبار امروز
      • شماره پنجم
      آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
      آرشیو