عصر بازار

بانک صادرات ایران جوایز طرح هفت سین سپهر را اعطا کرد

عصر اعتبار- ​بانک صادرات ایران با انجام قرعه کشی در میان مشمولین طرح هفت سین سپهر جوایز ارزنده ای را به برندگان اعطا کرد.

بانک صادرات ایران جوایز طرح هفت سین سپهر را اعطا کرد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، این بانک با هدف پاسخگویی به نیاز مشتریان و انتقال فرهنگ بانکداری به نسل های آتی طرح هفت سین سپهر را از ابتدای فروردین تا پایان خرداد ماه سالجاری به اجرا گذاشت و با انجام قرعه کشی جوایزی به ارزش ١ میلیارد و ٢٧۰ میلیون ریال را به برندگان این طرح اهدا کرد.
    بر پایه طرح هفت سین سپهر که از سوی باشگاه مشتریان این بانک طراحی و ارایه شده بود، امتیازات حساب های ریالی کلیه مشتریان زیر١٨سال که در بهار سال ٩٥ اقدام به افتتاح حساب و یا افزایش موجودی خود می کردند محاسبه و به ازای امتیازات کسب شده شانس برنده شدن جوایزی از قبیل: دستگاه خودرو سمند سورن، هفت سفر جهانگردی، هفت سپرده گنجینه سپهر به ارزش ٣۰ میلیون ریال، سکه بهار آزادی و هفت سپرده بلند مدت را می یافتند، که با انجام قرعه کشی برندگان جوایز یاد شده مشخص و به آنها اهدا شدند.
    شایان توجه است؛ در آیینی که به مناسبت شصت و چهارمین سالروز تاسیس بانک صادرات ایران در مدیریت شعب این بانک در استان البرز و با حضور جام‌خانه مشاور مدیرعامل و مدیرامور ارتباطات و خدمات مدیریتی، مرتضوی اسکویی مدیر امور شعب منطقه شش، جهانی رئیس اداره کل روابط‌ عمومی و جمعی از مدیران و کارکنان شاغل و بازنشسته مدیریت شعب آن استان برگزار و سویچ خودرو سمند سورن به برنده خوش شانس این جایزه اعطا شد. همچنین این بانک در این مراسم از خانم کیمیا علیزاده نخستین و تنها بانوی افتخارآفرین و مدال آور ایرانی که در تاریخ ایران در بازی های المپیک موفق به کسب مدال برنز مسابقات تکواندو المپیک ریوی برزیل ٢۰١٦ شده نیز تجلیل به عمل آورد.
    گفتنی است، بانک صادرات ایران همواره ترویج و گسترش فرهنگ بانکداری در میان اقشار مختلف جامعه را در زمره رسالت های خود قرار داده و در شرایط کنونی با طراحی خدمات نوین که در آینده نزدیک عرضه خواهند شد، خلق ارزش افزوده بیشتر برای هموطنان را هدف گذاری کرده است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی