عصر بازار

آغاز جریمه خودروهای فاقد معاینه فنی از شنبه

عصر اعتبار- مدیرعامل ستاد مرکزی معاینه فنی خودروهای تهران از تردد ۵۰۰ هزار خودرو فاقد معاینه فنی در پایتخت خبرداد.

آغاز جریمه خودروهای فاقد معاینه فنی از شنبه
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از میزان، نواب حسینی منش در یک برنامه زنده تلویزیونی گفت: پلیس راهور اعمال جریمه های خودروهای فاقد معاینه فنی را از روز شنبه 17 مهرماه آغاز خواهد کرد.

    وی افزود: پیش بینی می کنیم با آغاز جریمه ها، تعداد مراجعات به مراکز معاینه فنی تهران بار دیگر افزایش یابد.

    مدیرعامل ستاد مرکزی معاینه فنی خودروهای تهران با اشاره به زمان پذیرش خودروها در مراکز ستاد معاینه فنی اظهارکرد: در حال حاضر مراکز معاینه فنی از ساعت 7 و 30 دقیقه صبح تا ساعت 24 به شهروندان تهرانی خدمات ارائه می کنند.

    حسینی منش با ارائه آماری از تعداد مراجعه کنندگان به مراکز معاینه فنی تهران تصریح کرد: یک میلیون و 300 هزار خودرو به مراکز معاینه فنی شهر تهران مراجعه کرده و برگه های معاینه فنی خود را دریافت کرده اند.

    وی ادامه داد: 500 هزار خودرو فاقد معاینه فنی بوده و پیش بینی می کنیم این خودروها به علت فرسودگی به مراکز معاینه فنی مراجعه نمی کنند.

    مدیرعامل ستاد مرکزی معاینه فنی خودروهای تهران از ارائه درخواست به وزارت کشور به منظور ارائه خدمات شبانه معاینه فنی خبر داد و خاطرنشان کرد: درخواستی را به وزارت کشور ارائه کردیم و در صورتی که با این درخواست موافقیت شود می توانیم در مراکز معاینه فنی به صورت شبانه روزی به شهروندان خدمات ارائه کنیم.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی