عصر بازار

مراسم تجلیل از برگزیدگان برتر جشنواره "ما" و مهر رضا (ع)

عصر اعتبار- مراسم تجلیل از برگزیدگان برتر جشنواره "ما" و مهر رضا (ع) با حضور مدیر عامل، عضو هیات مدیره، معاونین و مدیران برگزار شد.

مراسم تجلیل از برگزیدگان برتر جشنواره "ما" و مهر رضا (ع)
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، از سیزدهم تیرماه ، سالروز تاسیس شرکت سهامی بیمه "ما" تا تولد امام رضا (ع) جشنواره فروشی  بنام "ما" و مهررضا(ع) برگزار گردید که طی آن برخی از نمایندگان محترم شبکه فروش و همکاران عزیز "میزهای بیمه ای مستقر در شعب بانک ملت" سراسر کشور موفق به فروش مناسبی در رشته های مختلف بیمه ای و گسترش  فرهنگ بیمه ای شدند و در راستای تقدیر و تشکر از این همکاران با حضور مهندس صفدری مدیرعامل و بهاری فر عضو هیات مدیره و معاونین و مدیران مورد تجلیل قرار گرفتند.


    بر اساس این گزارش، مهندس صفدری ضمن تسلیت فرا رسیدن ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان و خیر مقدم به نمایندگان و همکاران میزهای بیمه ای با تاکید بر  فرآیند کاملا علمی و روشمند فروش اظهار کرد: کلیه افرادی که در حوزه فروش و خدمات بیمه گری  فعالیت می کنند باید با مطالعه و تحقیق فراوان  و همچنین شرکت در برنامه‌های  آموزشی سطح کیفی خود را ارتقاء داده و به درجه خوبی برسند تا بتوانند مذاکره موفق و در نتیجه فروش مناسب داشته باشند.

    وی تصریح کرد: با توجه به عمر 80 ساله صنعت بیمه در کشور، سهم این صنعت در اقتصاد کشور بسیار ناچیز بوده و به 2 درصد می رسد و ریشه این مساله نیز در عدم فرهنگ‌سازی مناسب و همچنین عدم  نوآوری و خلاقیت است و باید در مردم اطمینان و اعتماد ایجاد نمود تا اقدام به ابتیاع بیمه نامه نمایند.


    در این مراسم از برگزیدگان برتر در فروش بیمه های مختلف از قبیل عمر و سرمایه گذاری، حوادث انفرادی و آتش سوزی تقدیر شد.

    رتبه های اول رشته بیمه های مختلف، مهسا محمدیان در عمر و سرمایه گذاری، شهناز رضایی صدرآبادی در حوادث انفرادی و مکرم محبوبی مصردشتی در آتش سوزی شناخته شدند.

    همچنین از منظر  کل حق بیمه تولیدی، جناب آقای خسرو صابری و سرکار خانم مهسا محمدیان  مورد تقدیر قرار گرفتند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو