عصر بازار

نماینده پلدختر:

راه‌اندازی باجه‌های پست‌بانک‌ایران در روستا از خدمات ارزشمند دولت است

عصر اعتبار- راه‌اندازی باجه‌های نمایندگی پست‌بانک‌ایران درمناطق محروم و روستائی یکی از خدمات ارزشمند دولت درسطح کشور است که دستگاه‌های اجرایی باید از این خدمات به‌طور همه‌جانبه حمایت کنند.

راه‌اندازی باجه‌های پست‌بانک‌ایران در روستا از خدمات ارزشمند دولت است
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، سیدحمیدرضا کاظمی نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی در مراسم افتتاح باجه نمایندگی خدمات بانکی روستای سراب حمام شهرستان پلدختر با تقدیر از راه‌اندازی این باجه و بیان مطلب فوق گفت: توسعه باجه‌های بانکی موجب کاهش ترددهای غیرضرور، هزینه‌های عمومی و صرفه‌جویی در وقت می‌شود که بسیار مهم است.
    نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر توجه هرچه بیشتر دولت به توسعه روستاها تصریح کرد: از مسئولان پست‌بانک استان لرستان انتظار داریم در مناطق پرجمعیت که هموطنان برای استفاده از خدمات مالی و بانکی مجبور هستند به شهرها سفرکنند اینگونه باجه‌ها را توسعه داده تا امور بانکی آنان تسهیل شود.
    کاظمی خاطرنشان‌ساخت: دولت در ارتباط با توسعه زیرساخت‌ها در حوزه ارتباطات و فناوری خدمات قابل‌تقدیری انجام داده است.
    همچنین در این مراسم که با حضور جمعی از مسئولان محلی و اهالی روستا برگزار شد فرزاد رستمی مدیر شعب پست‌بانک استان لرستان نیز گزارشی از عملکرد و فعالیت‌های این بانک در استان ارائه کرد و گفت: رسالت باجه‌های نمایندگی بانکی در روستاها، مصداق بارز خدمت‌رسانی به مناطق محروم و نقاط کم برخوردار است که مسئولان پست‌بانک‌ایران برای انجام این مهم تمام تلاش و توان خود را به کار گرفته‌اند.
    وی در پایان با تقدیر از حضور همه مسئولان تصریح کرد: این باجه‌ها تمامی خدمات رایج بانکی اعم از؛ افتتاح حساب‌جاری و قرض‌الحسنه، پرداخت تسهیلات، دریافت قبوض آب، برق، گاز، پرداخت حقوق و دیگر خدمات را انجام می‌دهد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی