عصر بازار

نصب صندوق های مکانیزه با همکاری ۲۵ شرکت و ۱۸ بانک عامل اجرایی می شود

عصر اعتبار- نایب رئیس اول اتاق اصناف ایران از اجرای نصب صندوق های مکانیزه با همکاری ۲۵ شرکت و ۱۸ بانک عامل تحت عنوان پروژه نصر خبر داد.

نصب صندوق های مکانیزه با همکاری ۲۵ شرکت و ۱۸ بانک عامل اجرایی می شود
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از اتاق اصناف ایران ، جلال الدین محمد شکریه افزود: نصب صندوق‌های  مکانیزه هم در قانون نظام صنفی و هم در قانون دریافت مالیات های مستقیم آمده است و واحدهای صنفی در برخی از رسته‌های شغلی ملزم به نصب صندق هستند و در صورتی که اقدام نکنند از معافیت‌های مالیاتی محروم می‌شوند.

    وی تصریح کرد: به منظور تسهیل و تسریع در نصب صندوق های مکانیزه فروش، این صندوها با همکاری 25 شرکت و 18 بانک عامل به صورت رایگان در اختیار واحدهای صنفی قرار خواهد گرفت .

    شکریه گفت: اتاق اصناف ایران با همکاری شرکت های عامل پروزه نصر (نصب صندوق های رایگان) را کلید زده  و از شهرداری نیز توقع همکاری را برای اجرای مطلوب این طرح دارد ضمن اینکه خواستار تخفیف در درصدی از مالیات بر ارزش افزوده که متعلق به شهرداری است، هستیم.

    وی تاکید کرد: برای آن دسته از واحدهایی که از نصب صندوق خودداری کنند، جریمه مالیاتی لحاظ خواهد شد.

    شکریه تصریح کرد: اتاق اصناف ایران به 18 بانک و 25 شرکت فراخوان همکاری داده  و از تمامی شرکت های سخت افزاری، نرم افزاری، شرکت های انفورماتیک و بانک های عامل برای همکاری دعوت شده است. برای اینکه از رانت جلوگیری شود بیانیه‌ای هم به سازمان بورس  ارائه دادیم  مبنی بر اینکه اتاق اصناف با هیچ شرکتی قرارداد همکاری نبسته و بر اساس عملکرد مطلوب شرکت ها و بانک های عامل همکاری خواهیم کرد.

    نایب رئیس اول اتاق اصناف ایران افزود: کارگروهی متشکل از هیات رئیسه اتاق، دبیرکل و مجری طرح برای ساماندهی این کار تشکیل شده و گزارش ها به طور مستمر در جلسات مطرح می‌شود ضمن اینکه پیش بینی می شود این طرح تا پایان سال عملیاتی شود.

    وی با تاکید بر اینکه نصب صندوق‌های مکانیزه  قدرت رقابت را افزایش می‌دهد، اظهارکرد: با اجرای این طرح علاوه بر جلوگیری از گران‌فروشی، تراز سود و زیان واحدهای صنفی مشخص و مشتری با دریافت فاکتور خرید با اطمینان خاطر بیشتری خرید خواهد کرد ضمن اینکه مالیات نیز به صورت عدالت محور اخذ خواهد شد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو