عصر بازار

مردم «عابدینی» را انتخاب کردند

شمشیربازان ایرانی امروز نه تنها در ایران، بلکه در جهان شناخته شده اند.

عصر اعتبار- مجبتی عابدینی شمشیرباز تاریخ ساز المپیک ریو گفت: شمشیربازان ایرانی به مردم ایران نشان دادند این رشته جذاب و پرانرژی در ایران جایگاه قابل قبولی دارد.

مردم «عابدینی» را انتخاب کردند
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، عابدینی با بیان این که رای مردم در نظرسنجی سایت ورزش 3 و انتخاب یک شمشیرباز به عنوان بهترین ورزشکار ایرانی حاضر در المپیک نشان داد این رشته مورد اقبال قرار گرفته است، افزود: شمشیربازان ایرانی امروز نه تنها در ایران بلکه در جهان شناخته شده اند.

    او ادامه داد: شاید تا پیش از مسابقات اخیر و درخشش شمشیربازی ایران، مردم ما نمی دانستند به جز تکواندو و کشتی، ورزشی با این درجه از هیجان، انرژی و جذابیت هم در کشور ما وجود دارد.

    عابدینی با اشاره به این که حمایت بیمه معلم از این رشته توانست شمشیربازی را به جایگاه مناسبی در جامعه برساند، اظهار کرد: تعامل مناسب بیمه معلم با فدراسیون شمشیربازی در یک سال گذشته بسیار اثرگذار بود.

    نفر چهارم مسابقات شمشیربازی المپیک ریو با بیان این که ورزشکاران این رشته از کمبود سالن، امکانات و حمایت های مالی رنج می برند، گفت: حضور در المپیک، بهترین جایگاهی است که شمشیربازی می تواند به آن دست یابد، اما حفظ این جایگاه از رسیدن به آن مهمتر است و این موضوع نیز حمایت دولت را می طلبد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی