عصر بازار

با هدف ایجاد همدلی و رقابت سالم

نخستین دوره مسابقات فوتبال دستی کارکنان اقتصادنوین برگزار شد

عصر اعتبار- در راستای ایجاد نشاط سازمانی و با هدف ایجاد همدلی و رقابت سالم، نخستین دوره مسابقات فوتبال رومیزی (دستی) کارکنان گروه اقتصادنوین در دو بخش آقایان و بانوان برگزار شد و قهرمانان این مسابقات معرفی شدند.

نخستین دوره مسابقات فوتبال دستی کارکنان اقتصادنوین برگزار شد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، در گروه آقایان که با حضور بیش از 80 تیم برگزار شد، تیم شرکت "ارتباطات آوای سلام مهر نوین" متشکل از علی هاشمی و داریوش رضایی به مقام قهرمانی دست یافتند و تیم شعبه بهشتی ارومیه نیز نایب قهرمانی شد. اصغر حقیقت‌نیا و مهدی اصلانی اعضای این تیم بودند.
    در نخستین دوره مسابقات فوتبال رومیزی تیم مدیریت بازرسی متشکل از علی قاسم دیزانی و زین‌العابدین حیدری به مقام سوم دست یافت.
    در گروه بانوان نیز که با شرکت 12 تیم برگزار شد تیم شعبه شیراز شمالی متشکل از ویدا کشاورز و نیلوفر قدیملویی به مقام قهرمانی دست یافت و تیم شعب تهرانپارس/ دزاشیب نیز دوم شدند. وحیده چیذری و تازه‌گل خوشکام اعضای این تیم بودند. در این دوره از مسابقات تیم معاونت فناوری اطلاعات متشکل از آترین آذرهوشنگ و پریناز سعادت سوم شدند.
    نخستین دوره مسابقات فوتبال رومیزی (دستی) گروه اقتصادنوین به همت همکاران معاونت رفاهی اداره کارگزینی و رفاه بانک اقتصادنوین و تحت نظر انجمن فوتبال رومیزی (دستی) برگزار شد. لازم به ذکر است در راستای ایجاد فضای رقابت سالم میان کارکنان بانک اقتصادنوین و ترغیب آنان به ورزش در این بانک تاکنون هشت دوره مسابقات فوتسال و چهار دوره مسابقات آمادگی جسمانی، سه دوره مسابقات شنا، دو دوره مسابقات والیبال و چهار دوره مسابقه تنیس روی میز برگزار شده که این مسابقات با استقبال کارکنان این بانک همراه بوده است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی