عصر بازار

تعداد کاربران سامانه بام بانک ملی ایران از مرز ۶۰۰ هزار نفر گذشت

عصر اعتبار- با گذشت حدود نه ماه از راه‌اندازی سامانه اینترنتی جدید بانک ملی ایران (بام)، تعداد کاربران این سامانه از مرز ۶۰۰ هزار نفر گذشت.

تعداد کاربران سامانه بام بانک ملی ایران از مرز ۶۰۰ هزار نفر گذشت
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، امنیت بالا، جامعیت،کاربری بسیار آسان و هوشمندی این سامانه از مهترین علل استقبال مشتریان از این سرویس جدید است. رضایت خاطر مشتریان بانک از این سامانه به حدی بوده که درمدت حدود نه ماه بیش از 600 هزارکاربرجذب این سامانه شدند.
    بام سامانه بانکداری اینترنتی بانک ملی ایران دارای مزیت های منحصر به فردی در بانکداری الکترونیک می‌باشد. مشتریانی که عضو سامانه پیامکی بانک ملی ایران (ساپتا) هستند، بدون نیاز به مراجعه به شعب می توانند عضویت خود را در سامانه جدید بانکداری اینترنتی این بانک (بام) ثبت و فعال کنند.
    مشتریان عضو سامانه پیامکی این بانک (ساپتا) با توجه به اینکه قبلا شماره تلفن همراه خود را در این سامانه ثبت کرده اند، می توانند با وارد کردن اطلاعات ملی کارت خود به راحتی و بدون نیاز به مراجعه به شعب، عضو سامانه بانکداری اینترنتی بانک ملی ایران (بام) شوند.
    همچنین سایر مشتریان برای عضویت در این سامانه جدید که دارای ویژگی های منحصر به فرد نسبت به دیگر سامانه های بانکداری اینترنتی در کشور می باشد، ضرورت دارد با مراجعه به یکی از شعب بانک ملی ایران در سراسر کشور اقدام به تکمیل فرم مربوطه و عضویت دراین سامانه کنند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی