عصر بازار

اعطای وام۲ میلیون تومانی بلاعوض به دختران دم بخت کمیته امداد

عصر اعتبار- معاون حمایت و سلامت خانواده در کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: دختران دم بخت تحت پوشش کمیته امداد ۲ میلیون تومان وام نقدی بلاعوض دریافت خواهند کرد.

اعطای وام۲ میلیون تومانی بلاعوض به دختران دم بخت کمیته امداد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از باشگاه خبرنگاران، فاطمه رهبر معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی(ره) در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: در حال حاضر 460 هزار دختر در آستانه ازدواج بین15 تا 35 سال و همچنین 105 هزار دختر بازمانده از ازدواج بالای35 سال در کشور وجود دارد.

    وی افزود: کمیته امداد برای تمام دختران دم بخت تحت پوشش بسته های حمایتی را در غالب جهیزیه پیش بینی کرده که بین14 تا 15 قلم از کالاهای اساسی تولید داخل با نگرش و رعایت اقتصاد مقاومتی است و در صورت ازدواج این هدایا به آنان تقدیم می‌شود.

    رهبر تصریح کرد: در صورت نیازمند بودن این افراد 2 میلیون تومان وام بلاعوض به طور نقدی پرداخت می‌شود و 166 هزار نفر از دخترانی که تا پایان امسال به خانه بخت می‌روند نیز این هدایا را دریافت خواهند کرد.

    معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد در پایان گفت: با توجه به نگاه اشتغال و مشکلات آن در روستاها و مهاجرت پسران جویای کار به شهرهای بزرگ، روستاها با کمبود جنس مذکر مواجه شده و در نتیجه شانس ازدواج دختران کمتر است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی