عصر بازار

ایفای تعهد بیمه سامان در حوزه مسئولیت اجتماعی

عصر اعتبار- اندوخته بیمه‌های عمر و تشکیل سرمایه ۹ نفراز نوجوانان تحت سرپرستی کانون خیریه کار آفرینان مهر توسط شرکت بیمه سامان پرداخت شد.

ایفای تعهد بیمه سامان در حوزه مسئولیت اجتماعی
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»،  صدور این بیمه نامه‌ها که از تیرماه 1385 توسط بیمه سامان با مشارکت بانک سامان و کانون خیریه کارآفرینان مهر برای 74 نفر از کودکان بی سرپرست تحت پوشش این کانون صادر شده بود با سررسید شدن مدت بیمه نامه 10 ساله، اندوخته 9 نفر از فرزندانی که تحت پوشش بیمه عمر و تشکیل سرمایه سامان قرارداشتند به ایشان پرداخت شد. لازم به ذکر است تعداد دیگری از فرزندان تحت پوشش خیریه جایگزین آنها شده و از مزایای بیمه عمر و تشکیل سرمایه سامان بهره مند میشوند.
    براساس این گزارش، در راستای مسئولیت اجتماعی و حمایت ازکودکان بی سرپرست، بیمه سامان حق بیمه عمر و اندوخته ساز فرزندان تحت پوشش خیریه کارآفرینان مهر را پرداخت مینماید تا این کودکان با رسیدن به سن 18 سالگی پس از ترخیص از کانون اندوخته ای  برای ادامه تحصیل و ورود به اجتماع در اختیار داشته باشند. طبق گزارش کانون،  فوق برخی از فرزندان تحت پوشش خیریه با اندوخته خود توانسته اند سرمایه ای جهت کسب و کار خود تامین کند.
    با اشاره به اثرات شایان این طرح بیمه ای در جهت ایجاد پشتوانه مالی و افزایش امید به آینده برای کودکان   بی سرپرست ، بیمه های عمر و تشکیل سرمایه  سامان ابزاری مناسب برای هموطنان خیر و موسسات خیریه جهت کمک به کودکان بی سرپرست و ایجاد امید به آینده در آنان میباشد

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی