عصر بازار

برای اولین بار در ایران و در بانک قرض الحسنه رسالت صورت گرفت:

برنامه آموزش مدیران با همکاری کمپانی بین المللی

عصر اعتبار- برای اولین بار در ایران برنامه آموزش مدیران با همکاری کمپانی بین المللی Coachingourselves در بانک قرض الحسنه رسالت انجام شد.

برنامه آموزش مدیران با همکاری کمپانی بین المللی
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، مدیر عامل بانک قرض الحسنه رسالت گفت: از اواسط تابستان 1394، در مرکز برنامه ریزی و توسعه بانک قرض الحسنه رسالت، جستجوی بهترین روش ممکن برای توسعه مدیران بانک، آغاز شد.
    محمدحسین حسین زاده گفت: در دنیا روش های متعددی از جمله آموزش هایی که در دانشکده های کسب و کار تدریس می-شوند که همان آموزش سنتی مدیریت و به سبکی موسوم به MBA است، آموزش و یادگیری با کمک شبیه سازهای رایانه ای (فضای کسب و کار شبیه سازی می شود و نگرش کل نگر به فضای کسب و کار را تقویت می کنند) و آموزش های مبتنی بر رویکرد تجربه های واقعی مدیریتی، یادگیری اجتماعی، تفکر عمیق و یادگیری در عمل که مهمترین و مشهورترین آنها دوره های IMPM و برنامه ی Coachingourselves است، برای آموزش مدیران وجود دارد.
    وی افزود: باید روشی انتخاب می شد که از میان روش های موجود، کارآمدترین روش ممکن و مبتنی بر نظرات و تئوری های برترین صاحبنظران آموزش و مدیریت در جهان باشد. لذا از میان روش های موجود روش Coachingourselves برگزیده شد و در پاییز 1394 اولین مکاتبه با این موسسه کانادایی صورت گرفت.
    وی اظهارداشت: بعد از پیگیری های لازم، اولین جلسه رسمی این برنامه آموزشی با حضور حسین سیرپان(نماینده ترکیه ای این موسسه ) برای مدیران استانی و ستادی بانک قرض الحسنه رسالت آغاز شد و با توجه با تحقیقات انجام شده در مرکز برنامه ریزی و توسعه این بانک و مشاوره با بسیاری از دانشمندان مدیریت، امید است که این برنامه آموزشی با وجود سادگی بسیار اگر با همراهی موثر مدیران بانک توام شود منجر به تحولات شگرف فردی، مهارت های مدیریتی، بهبود راندمان کار و روش های رهبری و مدیریت در بانک قرض الحسنه رسالت شود.
    Coachingourselves یک کمپانی کانادایی است که در سال 2007 میلادی توسط چهار نفر از صاحبنظران مدیریت با محوریت «هنری مینتزبرگ» بنیانگذاری شد که بسته های آموزشی آن توسط برترین متفکران دنیا (کاتلر، مینتزبرگ، ادگاردشاین و ...) طراحی شده است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی