عصر بازار

همایش مدیران رفاه بانک صادرات و مدیران بیمه سرمد برگزار شد

عصر اعتبار- همایش مدیران رفاه بانک صادرات و بیمه سرمد ، با حضور علیرضا هادی مدیرعامل بیمه سرمد، حسین حاتمی قائم مقام و معاون فنی، محمدرضا سرگلزایی معاون این مجموعه و جمعی از مدیران بیمه سرمد برگزار شد.

همایش مدیران رفاه بانک صادرات و مدیران بیمه سرمد برگزار شد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، در ابتدای این نشست علیرضا هادی، مدیرعامل بیمه سرمد، ضمن خوشامدگویی به مدیران و کارکنان اداره رفاه بانک صادرات، نسبت به ارائه خدمات مناسب بیمه‌ای به کارکنان این بانک، ابراز امیدواری کرد. وی با بیان اینکه «کارکنان و بازنشستگان بانک صادرات، مردمانی شریف و خدمت گزار هستند»، افزود: «تلاش ما در مجموعه بیمه سرمد بر این است تا سرویسی درخور شأن و نیاز کارکنان بانک صادرات را به آن‌ها ارائه کنیم.»
    هادی اظهار داشت در سال گذشته که در خدمت کارکنان بانک صادرات در 10 استان بودیم، تلاش کردیم تا بیمه شدگان تفاوت را احساس کنند. در این دوره مجموعه سرمد تمامی توانش را به کار گرفت تا با توجه به شرایط موجود، در کوتاه‌ترین زمان و با بیشترین حمایت، نگرانی بیماران طرف قرارداد از هزینه‌های درمانی برطرف شود و بتوانند به بیمه سرمد تکیه کنند؛ چراکه معتقدیم کسی که بیمار می‌شود، باید تنها نگرانی‌اش در زمان بیماری، برطرف کردن آن باشد و نگران هزینه، شرایط درمان و دریافت معرفی نامه از شرکت بیمه و... نباشد. خوشبختانه تلاش بیمه سرمد برای خدمت رسانی به کارکنان بانک صادرات موجب شد تا در سال گذشته بخشی از کارکنان پوشش بیمه‌ای را برای خانواده‌هایشان نیز برقرار کنند.»
    وی با ابراز امیدواری از بی‌نیاز شدن بیمه شدگان به معرفی نامه در آینده نزدیک گفت: «ما در سال گذشته، در 10 استانی که خدمات بیمه کارکنان بانک صادرات را برعهده گرفتیم، شاهد بودیم که بخش قابل توجهی از هزینه‌های درمانی در بخش بستری به شکل مستقیم ارسال می‌شود و بخاطر دستی بودن پرونده‌ها و حجم زیاد مطالبات، رسیدگی به آن‌ها در زمان مورد نظرمان وجود ندارد. به همین دلیل برای الکترونیکی کردن اطلاعات بیماران ساز و کارهایی را تعریف کردیم، تا بتوانیم در مدت 15 تا 20 روز به هر پرونده رسیدگی کنیم و در همین زمان کوتاه، هزینه مطالبه شده را به بیمه شدگان پرداخت کنیم. گذشته از این، بیمه شدگان می‌توانند از طریق وب سایت سرمد، معرفی نامه‌شان را دریافت کنند تا در‌‌ هر زمان که نیاز به بستری شدن یا استفاده از خدمات پزشکی داشتند، معرفی نامه خود را هم به همراه داشته باشند.»
    بیمه سرمد برای همدلی با بیمه شدگان، تلاش‌های متعددی را در سالهای فعالیتش به انجام رسانده. یکی از راه‌های مجموعه سرمد برای تحقق این هدف، عیادت از بیماران بوده است.
    مدیرعامل بیمه سرمد در این جلسه در این باره گفت: «بیش از 95 درصد کارکنان بانک صادرات که به موجب نامه‌های ما در بیمارستان‌ها بستری شده‌اند، مورد عیادت قرار گرفته‌اند. ما اعتقاد داریم که با عیادت از بیمارانمان، هم به آن‌ها در کاهش آثار روانی ناشی از بیماری کمک می‌کنیم و هم از شرایط و نیاز‌هایشان با خبر می‌شویم. البته از آنجا که تعداد زیادی از همکاران ما در روزهای پایانی دوره بستری درخواست نامه می‌کردند، یا در مراکز درمانی بستری می‌شدند و بعد از تمام شدن دوره درمان برای دریافت هزینه پرداخت شده مراجعه می‌کردند، گاهی امکان عیادت از آن‌ها را پیدا نمی‌کردیم.»
    در ادامه جلسه علی جوانمردی وزیری، رئیس اداره کل رفاه بانک صادرات، ضمن قدردانی از تلاش‌های بیمه سرمد در ارائه خدمات به کارکنان این بانک اظهار کرد: «انصافا در 10 استانی که تا قبل از سال جاری طرف قرارداد بیمه سرمد بودند، سرویس به طور کامل در اختیار همکاران ما قرار گرفت، تا تلاش ما برای ارائه خدمات در بخش‌های مختلف، به ویژه بخش بهداشت و درمان، ثمربخش باشد.»
    در پایان نشست، اکبر رواقی مدیر بیمه‌های اشخاص، ضمن خوش آمدگویی به مهمانان، در ابتدا به معرفی بیمه سرمد، سهامداران اصلی شرکت و همچنین بیانیه ماموریت و چشم انداز این مجموعه پرداخت. او ضمن توضیح سبد محصولات بیمه‌ای، عناوین تفاهم نامه‌های بیمه‌ای اداره کل رفاه بانک صادرات ایران و بیمه سرمد را مطرح کرد.
    به دلیل اینکه ارائه خدمات بیمه درمان گروهی کارکنان بانک صادرات ایران از اهمیت بالایی برخوردار است، رواقی در خصوص تعهدات بیمه درمان و همچنین نحوه دریافت خدمات بستری کارکنان از طریق شرکت کمک رسان ایران (SOS) و ارزیابی خسارت درمان مطالبی را بیان داشت و خدمات دیگر بیمه سرمد، مانند عیادت بیماران توسط همیار، باشگاه مشتریان بیمه سرمد و نرم افزار همراه بیمه سرمد با کاربرد نصب روی تلفن همراه به منظور بررسی اصالت بیمه نامه، رویت خسارت‌های بیمه گذار و ... را معرفی کرد. او در پایان با ارائه گزارش‌هایی از فعالیت بیمه سرمد در مجموعه بانک صادرات و چشم اندازهای فصل تازه همکاری این دو مجموعه، به سوالات حاضران پاسخ گفت.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی