عصر بازار

گرانترین بازیکنان زیر ۲۱ سال جهان + عکس

عصر اعتبار- این گزارش به معرفی ۱۰ تا از گران ترین بازیکنان زیر ۲۱ سال حال حاضر لیگ های اروپایی می پردازد.

گرانترین بازیکنان زیر ۲۱ سال جهان + عکس
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از باشگاه خبرنگاران، در این گزارش به معرفی 10 بازیکن زیر 21 سالی که گرانترین های جهان هستند می پردازیم. مارشیال بازیکن فرانسوی تیم منچستر یونایتد در صدر این فهرست قرار دارد. گرانترین بازیکنان زیر 21 سال فوتبال جهان به شرح زیر هستند :

    1. انتونی مارشیال : این بازیکم فرانسوی به عنوان مهاجم در تیم منچستر یونایتد توپ می زند. وی در سال 2015 به عنوان بهترین بازیکن زیر 21 سال در اروپا انتخاب شد. مارشیال با قراردادی به ارزش 47 میلیون یورو به شیاطین سرخ پیوسته است.

    2. لروی سانه : بازیکن 20 ساله تیم منچستر سیتی که ملیتی آلمانی دارد. سانه زیر نظر پپ گواردیولا موفق شده است بازی های خوبی را از خودش در تیم منچستر سیتی به نمایش بگذارد و یکی از بهترین های لیگ جزیره بوده است. پس این بازین هافبک هجومی است. وی تا سال 2021 با باشگاه منچستر سیتی قرارداد دارد. قیمت این بازیکن 37 میلیون یورو است.

    3. رناتو سانچز : این بازیکن که اهل پرتغال و هموطن رونالدو معروف است،‌در تیم بایرن مونیخ توپ می زند. سانچز 19 ساله است و در پست هافبک بازی می کند. قرارداد این بازیکن پرتغالی ‌34 میلیون یورو است.

    4. دله علی : بازیکن 20 ساله تیم تاتنها انگلیس که در این فصل هم عملکرد خوبی داشته است. دله علی ملیتی انگلیسی دارد و در ترکیب اصلی سه شیرها بازی می کند. این بازیکن تا سال 2022 با تیم انگلیسی تاتنهام قرارداد دارد. قرارداد علی انگلیسی 34 میلیون یورو است.

    5. کینگزلی کومن : بازیکن 20 ساله ای که ملیتی فرانسوی دارد. کومن در مسابقات یورو 2016 برای تیم ملی فرانسه بازی های بسیار خوبی انجام داد و خودش را به عنوان بازیکنی آینده دار معرفی کرد. این بازیکن هافبک هجومی است و در تیم بایرن مونیخ آلمان توپ می زند. قیمت قرارداد کومن با تیم آلمانی بایرن مونیخ 30 میلیون یورو است.

    6. بریل امبولو : این بازیکن که تنها 20 سال دارد ، دارای ملیت سوئیسی است. امبولو در تیم شالکه آلمان بازی می کند. پس وی مهاجم است و از شم گلزنی بالایی برخوردار است. او سابقه قهرمانی در لیگ سوئیس را نیز در کارنامه اش دارد و با ارزش معادل 25 میلیون یورو یکی از با ارزش ترین بازیکنان جوان دنیا نام دارد.

    7. مارکوس رشفورد : این بازیکن جوان انگلیسی در تیم منچستر یونایتد بازی می کند. رشفورد در این فصل یکی از بهترین بازیکنان شیاطین سرخ بوده و بازی های بسیار خوبی را از خودش در این تیم به نمایش گذاشته و خودش را به عنوان بازیکنی جوان به فوتبال انگلیس تحمیل کرده است. قیمت قرارداد مارکویس رشفورد با تیم منچستر یونایتد 22 میلیون یورو است.

    8. مکس میر : بازیکن آلمانی تیم شالکه 04 آلمان است. میر در پست هافبک هجومی و یا مهاجم توپ می زند. این بازیکن که تنها 21 سال دارد، با قراردادی 21 میلیون یورویی به شالکه 04 پیوسته است.

    9. کلچی هناچو : بازیکن نیجریه ای تیم منچستر سیتی است. این بازیکن که فقط 20 سال دارد در پست مهاجم بازی می کند و همانند دیگر بازیکنان نیجریه ای از قدرت فیزیکی خوبی برخوردار است. هناچو با قراردادی به ارزش 20 میلیون یورو به تیم منچستر سیتی پیوسته است و زیر نظر پپ گواردیولا بازی می کند.

    10. جولین ویگل : بازیکن 21 ساله آلمانی که در پست هافبک بازی می کند. ای بازیکن در تیم دورتموند توپ می زند و با قرادادی به ارزش 19 میلیون یورو به زنبورهای آلمانی پیوسته است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو