عصر بازار

اعطای تسهیلات قرض الحسنه کارگشایی به مدد جویان کمیته امداد

عصر اعتبار- مدیر کمیته امداد شمال غرب تهران گفت:۴۱۴ فقره تسهیلات قرض الحسنه کارگشایی به مبلغ بیش از ۸ میلیارد ریال به مدد جویان کمیته امداد پرداخت شده است.

اعطای تسهیلات قرض الحسنه کارگشایی به مدد جویان کمیته امداد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از باشگاه خبرنگاران، امیر آدینه لو مدیر کمیته امداد شمال غرب تهران  عنوان کرد:طی شش ماهه نخست امسال145 نفر از مددجویان مورد حمایت این نهاد در حوزه کاریابی برای اشتغال به کارگاه ها و شرکت ها معرفی و مشغول به کار شده اند که در سال اول100درصد بیمه حق کارفرما و در سال دوم50 درصد توسط کمیته امداد پرداخت می شود.

    وی در ادامه تصریح کرد:طرح های خودکفایی برای مددجویان پس از برگزاری دوره های آموزشی و مهارت آموزی که با هدف افزایش دانش فنی، توانمندسازی، ایجاد اعتماد به نفس و انگیزه انجام می شود، گواهینامه اعطا شده و وام های اشتغال در غالب تسهیلاتی با سود کم به آن ها داده خواهد شد .

    وی افزود:همچنین به منظور رفع نیازهای مختلف از جمله مشکلات درمانی، تحصیلی، آموزشی، مسکن و غیره به مددجویان و افراد واجد شرایط نیز414 فقره تسهیلات قرض الحسنه کارگشایی به مبلغ بیش از8 میلیارد ریال پرداخت شده است.

    آدینه لو در ادامه با اشاره به حمایت خیرین از ایتام اظهار داشت:در حال حاضر بیش از یک هزار و500 فرزند یتیم و محسنین توسط ده هزار حامی و خیر مورد حمایت های مادی و معنوی قرار گرفته که بیش از360 نفر آن ها را ایتام و مابقی در طرح محسنین را شامل می شوند.

    مدیر کمیته امداد شمال غرب تهران در پایان خاطرنشان کرد:سرانه نقدی ماهانه هر یتیم300 هزار تومان و فرزندان محسنین100 هزار تومان است و نیکوکاران می توانند برای عضویت در طرح اکرام ایتام و محسنین و سایر کمک های دیگر به افراد نیازمند از طریق سامانه تلفنی7355 اقدام کنند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی