عصر بازار

خروج از رکود ۴۶۶ واحد صنعتی مازندران با تسهیلات رونق تولید

عصر اعتبار- معاون امورهماهنگی اقتصادی ومدیریت منابع استانداری مازندران گفت : با پرداخت تسهیلات بسته رونق تولید ۴۶۶ واحد صنعتی این خطه شمال کشور از رکود خارج شدند.

خروج از رکود ۴۶۶ واحد صنعتی مازندران با تسهیلات رونق تولید
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از ایرنا افزود : درمجموع این واحدهای صنعتی 2هزار میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید را از بانک های استانی دریافت کردند.
    وی اضافه کرد : 339 واحد تولیدی که از محل دریافت این تسهیلات از رکود خارج شده در بخش فراوری محصولات کشاورزی فعالیت دارند.
    وی تعداد واحدهای صنعتی و تجاری که با اجرای طرح بسته رونق تولید از رکود خارج شده را 127 واحد اعلام کرده است.
    به گفته خیریانپور در مجموع با خروج از رکود این واحدهای صنعتی تاکنون 316 نفر از کارگران این واحدها به سرکار خود برگشتند.
    ** انعقاد قرارداد بانک ها با 472واحد صنعتی برای دریافت تسهیلات
    معاون استاندارمازندران گفت که همچنین بانک های دولتی دراین استان با 472 واحد صنعتی و کشاورزی نیز برای پرداخت تسهیلات رونق تولید و خروج ازرکود قرار داد بستند که بزودی به این واحدها نیز وام پرداخت می شود.
    خیریانپورافزود : با پرداخت تسهیلات به این واحدها ، تعداد واحدهای صنعتی و کشاورزی مازندران که موفق به دریافت تسهیلات می شوند به بیش از 938 واحد می رسد.
    وی مجموع تسهیلات رونق تولید سهم مازندران را چهار هزار و 700 میلیارد ریال اعلام کرده که تاکنون بیش از 50 درصد از این تسهیلات پرداخت شد.
    معاون استاندارمازندران تعداد واحدهای صنعتی و کشاورزی متقاضی دریافت تسهیلات رونق تولید در مازندران را 2 هزار و 526 واحد اعلام کرد.
    خیریانپور گفت که مازندران در پرداخت تسهیلات رونق تولید و خروج از رکود در بین 31 استان کشور رتبه برتر را کسب کرد و بانک های کشاورزی، ملی و صنعت و معدن نیز در بین بانک های دولتی بیشترین پرداختی را به خود اختصاص دادند.
    وی ابراز امیدواری کرد با اتمام سهم چهار هزار و 700 میلیارد ریالی تسهیلات رونق تولید بار دیگر سهم بیشتری به این خطه شمال کشور اختصاص داده شود.
    مازندران بیش از سه هزار واحد تولیدی و صنعتی دارد که افزون بر 60 هزار نفر در این واحدها اشتغال دارند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی