عصر بازار

بانک صادرات ایران عملیات ساخت شانزدهمین مدرسه را آغازکرد

عصر اعتبار- بانک صادرات ایران به منظور تحقق رسالت های اجتماعی و اعتلای علم و فرهنگ، عملیات ساخت شانزدهمین مدرسه را در استان بوشهر آغاز کرد.

بانک صادرات ایران عملیات ساخت شانزدهمین مدرسه را آغازکرد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، این بانک در کنار ایفای نقش موثر در توسعه و رشد اقتصادی کشور، تحقق تعهدات اجتماعی را نیز مورد تاکید قرار داده و در این زمینه تاکنون از محل مشارکت کارکنان بانک ١٥ مدرسه را در نقاط کمتر برخوردارد ساخته و به بهره برداری رسانده که این فضاها شامل ١٢ مدرسه و ٣ باب کتابخانه می باشند. 
    بر اساس این گزارش، در آیینی که با حضور محمد باباخانی معاون نوسازی، توسعه تجهیز مدارس استان بوشهر، اکبر طهماسبی عضو ستاد نوسازی مدارس بانک صادرات ایران و چند تن از مسئولان استانی در روستای کری بخش دلوار شهرستان تنگستان استان بوشهر برگزار شد، عملیات اجرایی شانزدهیمین مدرسه با مشارکت کارکنان بانک یادشده و با اختصاص ١١ میلیارد ریال آغاز شد.
    اکبر طهماسبی عضو ستاد نوسازی مدارس بانک صادرات ایران در سخنانی با بیان رویکرد سیاست های این بانک در بخش مدرسه سازی گفت: تمام اعتبار این واحدهای فرهنگی و آموزشی از محل کمک کارکنان و مدیران بانک صادرات ایران با هدف کمک به دولت و آموزش و پرورش در راستای عدالت آموزشی صورت گرفته است.
    وی از مشارکت کارکنان و مدیران بانک صادرات در دیگر طرح ها پرداخت و خاطر نشان کرد: چهار میلیارد ریال اعتبار با مشارکت کارکنان بانک صادرات ایران برای ساخت درب های طلایی قسمت غرب حرم مطهر امام موسی کاظم(ع) و امام جواد(ع) پرداخت شده است.
    گفتنی است این بانک تاکنون در استانهای تهران، گلستان، کردستان، کرمانشاه، کرمان، یزد، لرستان، خراسان رضوی و اصفهان، آذربایجان شرقی خراسان شمالی و...تأسیس نسبت به ساخت مدرسه اقدام کرده است.
    بر اساس این گزارش کارکنان خدوم بانک صادرات ایران با تخصیص بخشی از حقوق خود و یا کمک های نقدی در امر مقدس مدرسه سازی گام های مؤثری در راستای پیشرفت و آبادانی کشور برداشته اند و در بسترسازی برای پرورش نسل های آینده نقش فعالی داشته اند.
    شایان توجه است این بانک به منظور جمع آوری کمکهای مردمی به انجمن و بنیاد های خیریه، نهادهای فرهنگی اجتماعی همچون ستاد بازسازی عتبات عالیات، کمک به زلزله زدگان و... حسابهای ویژه ای اختصاص داد و شعب این بانک نیز آماده دریافت وجوه هموطنان خیر می باشند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی