عصر بازار

رتبه نخست"به ‌پرداخت ملت" در حوزه خدمات پرداخت در خاورمیانه

عصر اعتبار- براساس آخرین گزارش منتشره از نشریه معتبر نیلسون ریپورت (سپتامبر ۲۰۱۶)، شرکت به پرداخت ملت، در بین ۱۵۰ شرکت برتر جهان در حوزه پرداخت الکترونیک در سال ۲۰۱۵ رتبه ۲۳ و در خاورمیانه رتبه نخست را به خود اختصاص داد.

رتبه نخست"به ‌پرداخت ملت" در حوزه خدمات پرداخت در خاورمیانه
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، نشریه معتبر نیلسون ریپورت در آخرین نسخه منتشر شده خود در سپتامبر 2016، شرکت های برتر جهان را در حوزه پرداخت الکترونیک معرفی کرد که بر این اساس، شرکت به پرداخت ملت با پردازش بیش از دو میلیارد تراکنش در سال 2015، موفق به کسب رتبه اول در ایران و کل منطقه خاورمیانه شد و همچنین توانست در بین تمامی شرکت‌های ارائه دهنده خدمات پرداخت در جهان، رتبه بیست و سوم را به خود اختصاص دهد.
    بر این اساس، گزارش جدید نشریه نیلسون ریپورت حکایت از عبور شرکت به‌پرداخت از مرزهای داخلی و رسیدن به جایگاه رقابتی در سطح شرکتهای بین المللی دارد.
    بنا بر آخرین آمارهای منتشره، هم اکنون شرکت به پرداخت ملت  با در اختیار داشتن 25 درصد از سهم بازار تراکنش‌های الکترونیک و 34 درصد از مبلغ آنها در کشور، با فاصله قابل توجهی نسبت به سایر شرکت‌های ایرانی در  رتبه اول خدمات الکترونیک کشور قرار دارد.
    در عین حال طبق اعلام آخرین نسخه بولتن اقتصادی شاپرک، شرکت به‌ پرداخت ملت با ضریب اثربخشی 1.6 بالاترین اثربخشی را در بین 12 شرکت‌ داخلی پرداخت الکترونیک در اختیار دارد.
    با وجود حجم بالای تراکنش‌ها، کیفیت فنی قابل توجه خدمات شرکت به‌ پرداخت ملت، باعث کسب بالاترین شاخص پایداری سیستم شده  است.  ضمن این که علاوه بر امتیازات فنی، پشتیبانی منسجم، منظم و گسترده این شرکت حتی در دورترین نقاط کشور نیز کم نظیر و شایان توجه است.
    این گزارش حاکی است، شرکت به پرداخت ملت از شرکت‌های زیر مجموعه بانک ملت است که در سال 1384 با هدف فعالیت در حوزه خدمات پرداخت الکترونیک تاسیس شد و به استناد مجوز بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران به عنوان بزرگ ترین شرکت ارائه دهنده خدمات پرداخت (PSP) در کشور مشغول فعالیت است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی