عصر بازار

توسعه صندوق امانات بانک شهر در شعب منتخب سطح کشور

عصر اعتبار- صندوق امانات و خزانه بانک شهر در سرپرستی منطقه ۷ قزوین با حضور مدیرعامل این بانک افتتاح شد.

توسعه صندوق امانات بانک شهر در شعب منتخب سطح کشور
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، دکتر حسین محمد پورزرندی با حضور در مراسم افتتاح صندوق امانات و خزانه  سرپرستی منطقه 7 قزوین، بر اهمیت توجه به نیازهای بانکی مشتریان تاکید کرد.

    در این مراسم، پورزرندی با بیان این‌که امنیت بخشی و ایجاد آسودگی در مشتریان از اولویت‌های بانکداری است، افزود: به این منظور، بانک شهر، توسعه صندوق امانات را در شعب منتخب خود و در محیطی امن و عاری از خطر، در دست اقدام دارد تا به این ترتیب رضایتمندی بیشتر مشتریان خود را به دست آورد.

    پورزرندی تصریح کرد: بانکداری یکی از مهم‌ترین و حساس ترین‌مشاغل است چراکه با پول شهروندان در ارتباط است و از این رو می‌بایست تا رازدار خوبی برای مشتریان خود باشد.

    بر این اساس، سالن‌های صندوق امانات بانک شهر که روند توسعه کمی خود را طی می‌کند، مجهز به سوئیچ‌های هوشمند بوده و از طریق سیستم‌های رایانه‌ای نظارت و کنترل می‌شود و تمامی اشخاص حقیقی و حقوقی با داشتن یکی از انواع حساب‌ها نزد شعب بانک شهر می‌تواند مطابق دستورالعمل بانک از خدمات صندوق‌های اجاره‌ای استفاده کنند .

    اشخاص حقیقی می‌توانند با ارائه شناسنامه، کارت ملی و دو قطعه عکس و دریافت و تکمیل فرم درخواست در شعبه مربوطه و سپردن ودیعه و پرداخت اجاره بهاء از خدمات صندوق استفاده کنند. در خصوص اشخاص حقوقی نیز ارائه اساسنامه و یک نسخه از روزنامه رسمی کشور که در آن آگهی ثبت شرکت یا مؤسسه درج شده باشد و همچنین روزنامه رسمی مربوط به معرفی مدیرعامل و مدیران صاحب امضاء و آخرین تغییرات شرکت‌ها به بانک الزامی است.

    با توجه به ابعاد متفاوت صندوق‌های اجاره‌ای، مبلغ ودیعه و اجاره بهای سالیانه متفاوت بوده که نرخ‌ها هنگام مراجعه مشتری به شعبه، اعلام خواهد شد.

    بر این اساس، بانک شهر در حال حاضر در تهران و در شعب فردوسی، مقدس اردبیلی، ظفر، الهیه-میدان تختی، ریحانی و در تبریز، قزوین، شیراز، لار و کیش دارای صندوق امانات است که برخی از آنها به بهره‌برداری رسیده و برخی دیگر در حال تجهیز است.

     

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی