عصر بازار

زمان قطعی دومین عرضه اولیه امسال بورس مشخص شد

عصر اعتبار- عرضه اولیه ۱۰ درصد سهام شرکت آسان پرداخت پرشین به عنوان دومین شرکت تازه وارد بورسی در سال جاری روز دوشنبه این هفته انجام می شود.

زمان قطعی دومین عرضه اولیه امسال بورس مشخص شد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از تسنیم، زمان قطعی عرضه اولیه 10 درصد سهام شرکت آسان پرداخت پرشین به عنوان یازدهمین شرکت تازه وارد بازار سهام و دومین شرکت تازه وارد بورسی در سال جاری مشخص شد که بر این اساس این عرضه اولیه در روز دوشنبه 26 مهرماه انجام می شود.
    این گزارش می افزاید: تعداد 100 میلیون سهم "آپ" معادل 10 درصد از سهام این شرکت که متعلق به اشخاص حقیقی و شرکت گسترش فناوری های نوین و صندوق رفاه و تامین آتیه کارکنان بانک کشاورزی است جهت کشف قیمت در این روز عرضه خواهد شد.
    همچنین 100 میلیون سهم این شرکت 100 میلیارد تومانی در حالی در بازار دوم معاملات برای عموم واگذار می شود که شامل 40 میلیون سهم برای کارکنان شرکت است.
    گفتنی است از ابتدای سال جاری تا به امروز 9 شرکت فرابورسی کاغذ پارس، سرمایه مسکن الوند، حمل و نقل پارسیان ، انرژی امید تابان هور، سرمایه گذاری توسعه گوهران امید، آتیه داده پرداز، دامداری تلیسه نمونه، کشت و دام گلدشت نمونه اصفهان و شیر پاستوریزه پگاه گلستان به همراه شرکت بورسی واسپاری ملت با عرضه اولیه سهام وارد بازار شده اند و شرکت آسان پرداخت پرشین یازدهمین شرکت در سالجاری است که عرضه اولیه می شود.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی