عصر بازار

جلسه شورای اداری پست بانک استان لرستان با حضور دکتر فرحی برگزار شد

عصر اعتبار- جلسه شورای اداری پست بانک استان لرستان با حضور دکتر فرحی مدیرعامل و جمعی از مدیران ستادی این بانک درمحل مدیریت شعب این استان برگزار شد.

جلسه شورای اداری پست بانک استان لرستان با حضور دکتر فرحی برگزار شد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، فرحی دراین جلسه ضمن تقدیر از زحمات و تلاش های مدیریت شعب استان و بهره‌مندی از دیدگاه‌ها و نظرات همکاران درجهت تقویت نقاط قوت و تعدیل چالش‌های موجود در زمینه باجه‌های نمایندگی خدمات بانکی به‌عنوان بازوی خدمت‌رسانی بانک در مناطق روستائی گفت: تغییر مأموریت بانک به بانک توسعه ای و تخصصی حوزه ICT و خرده‌بانکدار کشور موجب شده که حضور گسترده، فعال‌تر و خدمت‌رسانی بیشتر بانک توسط باجه‌های نمایندگی خدمات بانکی بیش از پیش باشد.
    وی افزود: پست‌بانک‌ایران در تخصصی‌ترین بخش اقتصاد و حوزه IT کشور دارای رتبه بالائی است از اینرو بایستی بتوانیم فعالیت‌ها را در این دو بخش متمرکز کنیم که لازمه آن توجه بیشتر روی حوزه های دانش‌بنیان و فناوری اطلاعات است.
    فرحی با اشاره به برنامه‌های پست‌بانک‌ایران مبنی بر اینکه در مسیر حرکت دولت و حاکمیت و طرح‌های ملی است تأکید کرد: 29درصد مناطق روستائی تحت پوشش این بانک است و بایستی بیشتر فعالیت‌های خودمان را در حوزهICT متمرکز کنیم که خوشبختانه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات تمامی امکانات را برای توسعه این بخش دراختیار پست بانک ایران قرارداده است.
    مدیرعامل پست‌بانک ایران اولویت مهم این بانک را یکپارچه‌سازی نرم‌افزارها عنوان کرد و تأکید نمود: با توجه به عملیاتی شدن طرح مذکور تا پایان سال‌جاری باید آموزش‌های لازم جهت اجرا و پیاده‌سازی نرم‌افزار جدید در بانک صورت پذیرد.
    وی در ادامه به وضعیت شعب بانک اشاره و برتلاش مضاعف برای درآمدزائی و سودآوری بیشتر شعب درسطح کشور اشاره کرد و اظهارداشت: پیگیری مطالبات غیرجاری شاخص کلیدی ارزیابی است که باید با جدیت تمام راهکارهای لازم جهت کاهش این مهم بررسی و ارائه شود.
    فرحی بر اهمیت تکریم ارباب‌رجوع، سلامت اداری، تقویت شعب، ارائه امکانات و تجهیز شعب، جذب منابع ارزان قیمت و کاهش مطالبات،‌ سودآوری شعب، نیروی انسانی و تفویض اختیار به رؤسای شعب تأکید و اظهارداشت: تعیین تکلیف فروش اموال و املاک تملیکی، ارائه تسهیلات به کسب وکارهای خرد و کوچک، راه‌اندازی کارت اعتباری و توسعه خدمات و ابزارهای جدید بانکداری الکترونیک در الویت فعالیت‌های بانک می باشد.
    وی درپایان ضمن اشاره به EPS بانک گفت: رویکرد خدمت‌رسانی، فراگیری تسهیلات و جذب منابع مؤثر و سودآور و ارزان‌قیمت و کاهش مطالبات بسیار مهم و حیاتی است.
    همچنین سیدرحمان حسین‌پور رئیس اداره‌کل حوزه مدیریت و روابط عمومی در ادامه این جلسه ضمن تبیین عملکرد استان در بخش‌های مختلف به تشریح برنامه‌ها، پیشنهادها و رهنمودهای لازم پرداخت.
    فرزاد رستمی مدیرشعب استان نیز در این جلسه گزارشی از تعداد شعب و باجه های نمایندگی بانکی شهری و روستائی، تجهیزات بانکداری الکترونیک و سایر شاخص‌ها ارائه و به تشریح عملکرد و اقدامات ویژه از جمله همکاری با صندوق توسعه ملی پرداخت.
    گفتنی است: در این جلسه رؤسای شعب و برخی از مسئولان ستادی مدیریت شعب استان، دیدگاه‌ها و نظرات خود را درخصوص مشکلات موجود و ارتقاء جایگاه بانک ارائه کردند.
    شایان ذکر است: دکتر فرحی جلسه‌ دیگری نیز با استاندار لرستان برگزار و برگسترش همکاری‌ها تأکید کرد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی