عصر بازار

معاون ناشران و اعضا شرکت بورس:

بازار به استقبال شرایط جدید اقتصادی می رود

عصر اعتبار- شرکت آسان پرداخت و همچنین شرکت بورس تمایلی نداشت تا در روزهای نزدیک تاسوعا و عاشورای حسینی اقدام به عرضه سهام کند.

بازار به استقبال شرایط جدید اقتصادی می رود
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از عصر مالی، روح الله حسینی مقدم ضمن بیان مطلب فوق به عرضه اولیه روز دوشنبه اشاره کرد و افزود: طبق برنامه ریزی ها فردا، 10 درصد سهام شرکت آسان پرداخت پرشین در بورس عرضه خواهد شد.

    وی درباره سهام این شرکت در آستانه عرضه گفت: با توجه به اینکه همه سهامداران بازار به نوعی از خدمات این شرکت استفاده کرده اند گزارش های این شرکت همه منتشر شده و جلسه معارفه خوبی با حضور اکثریت سهامداران برگزار شد و من پیش بینی می کنم با توجه به شرایط خوب شرکت عرضه موفقی در پیش باشد.

    معاون ناشران و اعضا شرکت بورس در پاسخ به سوال خبرنگار "عصر مالی" درباره پیش بینی وضعیت بازار سرمایه در نیمه دوم سال گفت: به اعتقاد من سرمایه گذران بازار سهام همیشه در تلاش بودند تا متغیرهای منفی به شکلی تغییر کند تا برآیند آن مثبت باشد. متغیرهایی مثل نرخ بهره، ثبات نرخ ارز، وضعیت شرکت ها و صنایع بورسی همیشه برای سرمایه گذاران مهم بوده و به نظر من در حال حاضر این متغیرهای منفی از بین رفته و دلیلی برای افت بازار سرمایه وجود ندارد و به جز یکی دو صنعت مثل صنعت بانکداری سایر صنایع در شرایط خوبی قرار دارند.

    وی ادامه داد: در برخی حوزه ها گشایش های بین المللی و بهبود مراودات بین المللی و تسهیل تامین مواد اولیه باعث دشه تا صنایع در شرایط بهتری قرار بگیرند و هزینه های تولید کاهش یابد. کاهش هزینه های تولید باعث بهبود حاشیه سود و افزایش قیمت سهام و رشد شاخص ها در بازار سرمایه می شود.

    وی ادامه داد: پیش بینی رشد خوب اقتصادی در کشور و جمع بندی متغیرها نشان می دهد که روزهای خوبی پیش روی بازار سرمایه است .

    به گفته حسینی مقدم بازار سرمایه همیشه زودتر از سایر بخش ها به استقبال شرایط جدید می رود و اگر قرار است چشم انداز اقتصاد بهبود یابد نماگرهای بورسی زودتر آنرا نشان می دهند.

    روح الله حسینی مقدم معاون ناشران بازگشایی و اعضا شرکت بورس با تاکید بر پیگیری جدی مسولان بورس برای بازگشایی نمادهای بانکی گفت: سازمان بورس از کانال بانک مرکزی پیگیر وضعیت نمادهای بانکی است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو