عصر بازار

دکتر روحانی در جلسه هیات دولت:

تا گفتمان و اولویت اقتصادی نشود،جهش اقتصادی میسر نخواهد بود

عصر اعتبار- رییس جمهوری در جلسه هیات دولت با تأکید بر اینکه برای حل معضلات اقتصادی مردم باید افکار عمومی و فعالان سیاسی و اجتماعی متمرکز بر مسائل اقتصادی شوند، تصریح کرد که تا گفتمان و اولویت اقتصادی نشود،جهش اقتصادی میسر نخواهد بود.

تا گفتمان و اولویت اقتصادی نشود،جهش اقتصادی میسر نخواهد بود
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از ایسنا، ریاست جمهوری حجت‌الاسلام‌والمسلمین دکتر حسن روحانی در جلسه عصر یکشنبه هیات دولت گفت:این یک نکته اساسی است که همه علاقه‌مندان و دلسوزان باید با یک حرکت جدی پیشرفت کشور را ساماندهی کنند. ما باید متحد شویم و آبرو و حیثیت و زندگی خودمان را برای تحقق اهداف بلند مدت کشور صرف کرده و منافع عمومی را تأمین کنیم.

    رییس جمهوری با یادآوری اینکه اخلاق و رفتار مردم و مسئولان موضوعی مهمتر از اقتصاد است، بر ترویج وحدت و همگرایی در جامعه و تقویت فضای اعتماد و همکاری در کشور تأکید کرد و آن را رمز موفقیت در برنامه‌ها دانست.

    رییس جمهوری گفت: جامعه ما به دلیل زندگی در پرتو فرهنگ درخشان اسلام که بر این آموزه‌ها تأکید فراوان شده است، باید الگوی جوامع دیگر باشد.

    دکتر روحانی افزود: متأسفانه این امر توسط برخی از تریبون‌ها رعایت نمی‌شود و برخی دایماً در مسیر ایجاد و گسترش شکاف ها در جامعه حرکت می کنند؛ در حالی که پیشرفت کشور نیازمند همدلی، همکاری و مشارکت همگانی و تقویت امید و اعتماد است.

    در ادامه جلسه، وزرای کشور و ورزش گزارشی از برگزاری مسابقه فوتبال در روز تاسوعا و هماهنگی های بعمل آمده در این خصوص به هیات وزیران ارایه کردند.

    رییس جمهوری با تشکر از جوانان ورزش دوست و مؤمن که با احترام به سالار شهیدان و بزرگداشت تاسوعای حسینی و عزاداری در ورزشگاه ، نمایش خوبی از بلوغ ایمانی، دلبستگی به خاندان عصمت و طهارت در زمان مسابقه فوتبال داشتند، از وزارتخانه های ورزش و کشور، سازمان صدا و سیما، نیروی انتظامی و بسیج نیز تقدیر کرد.

    دکتر روحانی همچنین دست اندرکاران ورزش کشور را به پیش بینی به موقع و اقدام پیشگیرانه از تداخل مسابقات مهم ورزشی با مناسبت ها و مراسم مورد احترام جامعه توصیه نمود.

    همچنین در ادامه جلسه پیشنهادهای سازمان برنامه و بودجه در مورد راهکارهای افزایش درآمدهای عمومی و صرفه جویی در مصارف بودجه سال 1395 کل کشور در 6 ماهه دوم سال مورد بررسی و تصمیم گیری قرار گرفت.

    صدور مجوز به وزارت راه و شهرسازی برای انجام مذاکره، پیش امضا (پاراف) و امضای موقت موافقتنامه تأسیس دالان حمل و نقل و گذر بین‌المللی خلیج فارس- دریای سیاه، از دیگر مصوبات این جلسه هیات دولت بود.

    هیات وزیران همچنین موافقتنامه همکاری در زمینه حفظ نباتات و قرنطینه گیاهی بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری عراق را به تصویب رساند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو