عصر بازار

برگزاری سمینار مدیریت رفتار در حوزه‌های "ثامن"

عصر اعتبار- مدیر آموزش موسسه اعتباری ثامن از برگزاری سمینار آموزشی روانشناسی و مدیریت رفتار با مشتریان بانکی در تمامی حوزه‌های ثامن خبرداد.

برگزاری سمینار مدیریت رفتار در حوزه‌های "ثامن"
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، محمود نوری مدیر آموزش موسسه اعتباری ثامن بابیان اینکه سمینارهای آموزشی روانشناسی و مدیریت رفتار به شکل مستمر و بر اساس برنامه‌ی مدون آموزشی در تمامی حوزه‌های برگزار شده است، اظهار داشت: سمینارهای آموزشی روانشناسی و مدیریت رفتار برای کلیه پرسنل برگزار شده است.
    وی تصریح کرد:  برگزاری دوره‌های آموزشی برای کارکنان نقش تعیین‌کننده داشته و از عوامل تاثیرگذار در پیشرفت شبکه است.
    به گفته نوری نخستین قدم برای دستیابی به رضایت مشتریان آگاهی و شناخت هر چه بیشتر از خصوصیات و ویژگی‌های آنان است.
    وی تنها وسیله انتقال و دریافت اطلاعات به مشتریان را  از طریق ارتباط با دیگران عنوان کرد و افزود : بیان افکار و احساسات ، گوش دادن به پیام‌های کلامی، دریافت پیام‌های غیرکلامی و پاسخ‌دهی ،ارتباط و پذیرش، مسئولیت، احترام، اعتماد و صداقت از مؤلفه‌های اساسی این سلسله از سمینارهای آموزشی بوده است.
    نوری خاطرنشان کرد: در خلال برگزاری این دوره‌ها موضوعاتی پیرامون اجزای ارتباط ، موانع ارتباط، ویژگی‌های ارتباط مؤثر، عناصر هوش هیجانی، اصول خوب صحبت کردن ، نحوه برخورد با مشتریان شاکی و مهارت‌های گوش دادن ارائه شده است.
    yon.ir/6hRG


    رشد ثامن با پاسخگویی شعب محقق می شود
    مدیر حوزه اردبیل موسسه اعتباری ثامن گفت : نگاه هر شعبه یک بانک؛ با مسئولیت پذیری، هدایت و هماهنگی عملیاتی می شود.
    مهدی میری در جلسه تبیین و برنامه ریزی روسای شعب حوزه اردبیل با عنوان اینکه: بقا و حیات سازمان وابسته به پویایی، تحول فکری و تغییر است.
    وی خاطر نشان کرد : ابزارهای کاری یک بانکدار آمارمنابع ، مصارف و مطالبات است که منجر به سود و زیان شعب می شود.
    میری افزود:  حرکت رو به جلو شبکه مسئولیت پذیری، کنترل آمارها و  ارزیابی عملکرد شعب و پاسخ گویی مناسب به مشتریان محقق خواهد شد.
    وی با بیان اینکه  در کار گروهی مسئولیت برعهده همه است افزود: ارتقا درجه شعب ،توجه به میزان سود دهی از جمله ابزارهایی است که مدیران ارشد بوسیله آن تلاش همکاران صف را رصد و براساس آن امتیاز دهی می کنند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی