عصر بازار

تجلیل انجمن نابینایان از پست‌بانک‌ایران

عصر اعتبار- رئیس هیأت‌مدیره انجمن نابینایان از پست‌بانک‌ایران به‌جهت فراهم نمودن بستر مناسب بانکی برای استفاده نابینایان از خدمات بانکی تجلیل کرد.

تجلیل انجمن نابینایان از پست‌بانک‌ایران
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، علی‌اکبر جمالی مدیرعامل و رئیس هیأت‌مدیره انجمن نابینایان ایران در مراسم بزرگداشت روز جهانی نابینایان؛ روز ایمنی عصای سفید که بیست و ششم مهرماه سال جاری در مجتمع پردیس قلهک تهران برگزار شد لوح و تندیس این انجمن را به پست‌بانک‌ایران به پاس ارائه خدمات ارزنده به نابینایان اعطاء نمود.
    سیدرحمان حسین‌پور رئیس اداره‌کل حوزه مدیریت و روابط‌عمومی پست‌بانک‌ایران که به نمایندگی از خسرو فرحی مدیرعامل این بانک لوح و تندیس این انجمن را دریافت نمود اظهارداشت: افتخار داریم که اولین سامانه خدمات بانکی روشندلان را در شبکه بانکی کشور با همکاری انجمن نابینان ایران ایجاد و راه‌اندازی نمودیم.
    وی افزود: امیدواریم بتوانیم نیازهای بانکی نابینایان را مرتفع و دسترسی آنان به خدمات متنوع بانکی را در تمامی کشور فراهم نموده تا مسئولیت اجتماعی خود را بیش از پیش ایفا کنیم.
    گفتنی است: سامانه جامع بانکی ویژه نابینایان در پست بانک شعبه میرزای شیرازی تهران راه‌اندازی و تمامی خدمات بانکی به آنان ارائه می شود.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی