عصر بازار

هزینه ثبت‌نام هر عضو خانواده در سرشماری اینترنتی ۳۰۰۰ تومان

عصر اعتبار- هم‌زمان با نزدیک شدن به پایان مهلت قانونی سرشماری اینترنتی توسط مرکز آمار و پیش‌بینی افزایش مراجعات به کافی‌نت‌ها، نرخ مصوب خدمات مربوطه توسط این واحدهای صنفی را منتشر کردیم.

هزینه ثبت‌نام هر عضو خانواده در سرشماری اینترنتی ۳۰۰۰ تومان
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از تسنیم، با نزدیک شدن به ساعات پایانی سرشماری عمومی نفوس و مسکن 95 به صورت اینترنتی، بسیاری از کسانی که تاکنون در این طرح شرکت نکرده‌اند، دست به موبایل و جویای اینترنت شده‌اند.

    امروز فرصت پایانی شرکت در طرح سرشماری اینترنتی است و بعد از آن مأموران سرشماری به آدرس منازلی که در این طرح شرکت نکرده‌اند مراجعه و فرم‌های آماری را به صورت حضوری تکمیل می‌کنند.

    با این حال برخی افراد به دلیل مشاغلی که دارند یا عدم حضورشان در منزل، ترجیح می‌دهند به هر ترتیب خود را به سرشماری اینترنتی برسانند. در میان این افراد، برخی هیچ آشنایی با اینترنت یا ابزار ارتباطی لازم را ندارند و از این حیث به کافی‌نت‌ها مراجعه می‌کنند.

    برخی معتقدند قرعه‌کشی هزار جایزه یک میلیون تومانی از سوی مرکز آمار برای شرکت کنندگان در سرشماری اینترنتی نفوس و مسکن نیز عاملی بوده تا خانوارهایی که از اینترنت برخوردار نیستند، برای مراجعه به کافی‌نت‌ها تشویق شوند.

    این در حالی است که همان‌ها می‌گویند ساز و کار مناسبی برای ارائه قیمت واحد از سوی کافی‌نت‌ها ارائه نشده است.

    حال با توجه به اینکه در فرصت پایانی سرشماری اینترنتی هستیم و همچنان خبری از تمدید مجدد مهلت زمانی شرکت در این طرح ملی نیست، پیش‌بینی می‌شود امروز مراجعه به این واحدهای صنفی بیش از هر روز دیگری باشد.

    لذا تصمیم گرفتیم تا نرخ مصوب خدمات سرشماری در اینترنت را برای اعلام عموم با پیگیری‌های صورت گرفته منتشر کنیم که به شرح زیر است:

    هزینه ثبت‌نام توسط کافی‌نت داران برای هر نفر از اعضای خانواده 3000 تومان است.

    بنابراین هزینه ثبت‌نام برای یک خانواده دارای دو عضو 6000 تومان و یک خانواده چهار نفره 12000 تومان است.

    بدیهی است مراجعه کنندگان جهت ثبت‌نام تنها باید این مبلغ را پرداخت نمایند و دریافت هرگونه مبلغ اضافی از سوی کافی‌نت داران خلاف قانون است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی