عصر بازار

برگزاری مراسم تودیع و معارفه مدیر شعب استان چهارمحال و بختیاری بانک قرض الحسنه مهر ایران

عصر اعتبار- مراسم تودیع و معارفه مدیر شعب استان چهارمحال و بختیاری با حضور پدرام رئیس هیات مدیره و توکلی مدیر امور استان های بانک قرض الحسنه مهر ایران در محل ساختمان سرپرستی این استان برگزار شد.

برگزاری مراسم تودیع و معارفه مدیر شعب استان چهارمحال و بختیاری بانک قرض الحسنه مهر ایران
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، طی مراسمی با حضور پدرام رییس هیات مدیره و توکلی مدیر امور استان های بانک، از زحمات سبزواری مدیر شعب سابق استان چهارمحال و بختیاری تجلیل به عمل آمد و ملازاده به عنوان مدیرشعب جدید این استان معرفی گردید.
    در این جلسه رییس هیات مدیره ضمن تقدیر از زحمات  سبزواری، سوابق، خدمات و توانمندی های مدیر جدید شعب استان را معرفی کرد و خواستار همکاری و تعامل کلیه کارکنان با وی شد.
    همچنین پدرام عملکرد بانک قرض الحسنه مهر ایران در سال 1394 را رضایت بخش خواند و ضمن اشاره به  مجمع عادی  سالیانه،  از تلاش مدیریت ارشد مجموعه به منظور ارتقاء عملکرد بانک خبر داد.
    سپس توکلی مدیر امور استان ها ضمن ارائه آمار و بررسی عملکرد شعب استان چهارمحال و بختیاری نسبت به پایان سال 1394 ، بر تلاش بیشتر جهت ارتقاء منابع و تخصیص بهینه آن به مصارف تاکید کرد.
    در ادامه سبزواری ضمن عرض خیر مقدم به مدعوین و تبریک انتصاب مدیرشعب جدید استان چهارمحال و بختیاری، همکاری با بانک قرض الحسنه مهر ایران را به عنوان یکی از بهترین ایام خدمت خود در سیستم بانکی کشور دانست.
    ملازاده مدیر جدید شعب استان چهارمحال و بختیاری نیز ضمن تقدیر از زحمات سبزواری، اعتماد مدیریت ارشد بانک به همکاران بانک قرض الحسنه مهر ایران را ارزشمند تر از هر پاداش یا تشویقی دانست و ابراز امیدواری نمود که در کنار همکاران استان عملکرد مثبت و مطلوبی را ارائه نماید.
    در پایان جلسه طی حکمی از سوی مدیرعامل که توسط پدرام رییس هیات مدیره اعطا گردید، ملازاده به سمت مدیریت شعب استان چهارمحال و بختیاری منصوب شد و از زحمات سبزواری تقدیر به عمل آمد.
    شایان ذکر است، پدرام رییس هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران در سفر به این استان به همراه توکلی مدیر امور استان ها و ملازاده مدیر شعب استان، طی نشستی با قاسم سلیمانی دشتکی استاندار چهارمحال و بختیاری دیدار نمودند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی