عصر بازار

براساس تصمیم زیرساخت

قیمت اینترنت دانشگاه‌ها نصف شد

عصر اعتبار- براساس مصوبه هیات مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت این شرکت پهنای باند اینترنت را پنجاه درصد ارزان‌تر به دانشگاه‌ها واگذار می‌کند.

قیمت اینترنت دانشگاه‌ها نصف شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از تسنیم، محمد جواد آذری جهرمی در نشست هم‌اندیشی مدیران ادارات کل استان‌های این شرکت با اعلام این مطلب اظهار کرد: هم‌اکنون ماموریت‌ها تغییر یافته است و با تشکیل کمیته فنی و بازرگانی با حضور مدیران کل استانی و کارشناسان صاحب نظر موضوعات فنی این حوزه با در نظر گرفتن منافع شرکت در تمامی قراردادها لحاظ خواهد شد.

    مدیر عامل شرکت ارتباطات زیرساخت با تاکید بر این نکته که این شرکت پیشران توسعه صنعت ICTاست، گفت: با توجه به نقش کلیدی شرکت در توسعه زیرساخت‌های ارتباطی در این حوزه خدمات آن به مشتریان از جایگاه ویژه‌ای برخوردار شده است.

    وی با اشاره به تغییر و تحولات در ساختار این شرکت ابراز کرد: با ایجاد این تغییر در ساختار شرکت ارتباطات زیرساخت که ضروری بود، در زنجیره واگذاری خدمات دیتا شاهد افزایش کیفیت خدمات به مشتریان هستیم.

    او تصریح کرد: هدف ما این است که نقش ستاد را کاهش و صف را به نقش واقعی خودش برسانیم و در این باره مسیرها مشخص و همه چیز شفاف شده است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی