عصر بازار

۱۱ شیوه پول درآوردن موقعی که خواب هستید

عصر اعتبار- اگر میخواهید از شیوه های پول درآوردن در خواب سردربیاورید با ما همراه باشید. حتما به خاطر دارید که در گذشته دائم به ما هشدار می‌دادند که حواس‌تان به بدهی‌های‌تان باشد چرا که سود آن هزینه‌ای است که دائم بر گردن ماست و باید بپردازیم! سود هرگز نمی‌خوابد، هرگز مرخصی نمی‌گیرد، و هرگز تعطیلی ندارد. خب عکس این موضوع نیز صادق است.

۱۱ شیوه پول درآوردن موقعی که خواب هستید
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از بازده، آیا پول‌تان هنگامی که خواب هستید برای شما پول می‌سازد؟ آیا این موضوع بیش‌تر از آن‌که واقعیت به نظر برسد، خوب است؟ از آن‌جایی که ما هنوز هم در عصر سود زندگی می‌کنیم، کسب پول بیش‌تر به عنوان یک درآمد جانبی، چندان دشوار نیست.

    ضمن در نظر داشتن این نکات، در این نوشتار 11 شیوه پول درآوردن را می‌بینید که به وسیله‌ی آنها واقعا می‌توانید وقتی خواب هستید کسب درآمد کنید.
    1. یک وبلاگ راه‌اندازی کنید.

    شاید معروف‌ترین راه برای پول درآوردن بدون انجام کار، راه‌اندازی وبلاگ خودتان باشد. فقط چند دقیقه طول می‌کشد که وبلاگ را راه‌اندازی کنید و البته هزینه‌ی چندانی هم در بر ندارد – فقط باید نام دامنه‌تان را خریداری کنید و هزینه‌ی میزبانی وب را بپردازید.
    پس از آن، تولید محتوا را آغاز کنید؛ محتوای جالب و شگفت‌انگیزی که آدم‌ها به خواندن یا به اشتراک‌گذاری آن‌ علاقمند باشند. به عنوان مثال، اگر شما یک حسابدار هستید که صاحبان کسب‌وکارهای کوچک را در زمینه‌ی مالیات‌شان کمک کرده‌اید، همین می‌تواند موضوع وبلاگ شما باشد. وبلاگ خودم در مورد فاکتور نوشتن است برای کمک به مشتریان که همه چیز را در مورد این موضوع یاد بگیرند. این محتوا باعث می‌شود هزاران نفر در ماه ثبت نام کنند.
    حتما مباحثی را در وبلاگ‌تان درج کنید که محبوب هستند. اگر شما یک حیوان خانگی داشتید که هنوز هم آن را دوست دارید و در مورد آن مطلب بنویسید، بعید می‌دانم که افراد زیادی به آن مراجعه کنند و بتوانید از آن کسب درآمد کنید. اما، کسی چه می‌داند، شاید هم اتفاقات خوبی رخ بدهد!
    هنگامی که هواداران‌تان را به‌دست آوردید، می‌توانید با استفاده از روش‌های زیر روند پول‌سازی‌تان را شروع کنید:

    سود کمیسیون به عنوان یک شعبه: به این ترتیب شما می‌توانید محصولات یا خدمات افراد دیگر را در سایت خود به فروش برسانید. اطمینان حاصل کنید که این محصولات یا خدمات با وبلاگ شما مرتبط هستند. به عنوان مثال، یک وبلاگ حسابداری می‌تواند شعبه‌ی فروش نرم‌افزارهای حسابداری و تنظیم فاکتور باشد. زمانی که شعبه‌ی محصول یا خدمات خاصی شدید، یک کد مخصوص به خودتان به شما داده می‌شود و به این ترتیب هر بار که بازدیدکننده‌، آن لینک را روی سایت‌تان کلیک می‌کند، شما کمیسیون خودتان را دریافت می‌کنید.
    فروش تبلیغات. اگر سایت شما دارای ترافیک لازم برای تبدیل شدن به یک شعبه را داشته باشد، پس ممکن است به اندازه‌ی کافی خوب باشد که تبلیغ‌کنندگان تبلیغات را در سایت شما بخرند. شاید رقم دریافتی‌تان در ابتدای کار کم باشد، مثلا زیر 20 دلار در هر آگهی به‌دست بیاورید. اما، در نهایت ممکن است بتوانید مبالغ سه رقمی به‌دست بیاورید. فراموش نکنید که سایت‌تان باید کیفیت داشته باشد.
    حامی مالی پیدا کنید. این یکی کمی متفاوت از صرفا فروش تبلیغات در سایت‌تان است. حمایت‌های مالی می‌تواند درج محتوایی مخصوص حامی مالی‌تان یا قرار دادن لوگوی یک شرکت به طور دائمی در صفحه‌ی وبلاگ‌تان باشد.
    2. محصول اطلاعاتی خود را را به فروش برسانید.

    اگر شما در یک حوزه‌ی خاص آگاهی و اطلاعات دارید، می‌توانید تولید محصولاتی مثل کتاب‌ها و یا ویدیوها، و فروش آنها را در وبلاگ‌تان شروع کنید. ممکن است تولید و بازاریابی محصولات‌تان زحمت و کار زیادی را ایجاب کند، اما وقتی که همه چیز را سر و سامان دادید، می‌توانید کنار بکشید و از حاصل کارتان لذت ببرید.
    3. حق امتیاز به‌دست بیاورید.

    اگر شما یک موسیقیدان، بازیگر، و یا نویسنده‌ی با استعداد هستید، پس می‌توانید حق امتیاز از کارتان به‌دست بیاورید. به عبارت دیگر مردم برای استفاده از کارتان یا دارایی‌های خلاقانه‌تان پول پرداخت می‌کنند.
    4. یک انجمن ایجاد کنید.

    اگر شما خود را به عنوان یک شخصیت بانفوذ ثابت کرده باشید، می‌توانید یک انجمن ایجاد کنید که در آن دیگران هزینه‌ای را به طور ماهانه پرداخت می‌کنند تا محتوای دارای کیفیت بالا و اطلاعاتی را که افراد غیرعضو به آن دسترسی ندارند دریافت کنند.
    یکی از نمونه‌های مورد علاقه‌ی من تیموتی سایکس (Timothy Sykes) است که ماهانه 100 هزار دلار از طریق عضویت در انجمن‌اش که دربار‌ه‌ی شیوه‌ی کسب پول از طریق سهام کم‌ارزش است، به‌دست می‌آورد.
    5. یک پاسخگوی خودکار نصب کنید.

    یکی دیگر از روش‌های رایج کسب‌وکار برخط استفاده از پاسخگوهای خودکار برای فروش خدمات، محصولات و یا عضویت است. به این ترتیب که مردم آدرس رایانامه‌ی خود را در سایت شما می‌گذارند و سپس یک رایانامه‌ی خودکار حاوی لینک دانلود محصولات یا اطلاعات ارزشمندی که باید ارائه بدهید و همچنین یک سری رایانامه جهت پیگیری دریافت می‌کنند.
    برای انجام این کار شما به سرویسی مانند آپتین مانستر (OptinMonster) نیاز دارید.
    6. وب‌گه‌تان را بفروشید.

    اگر وقت و تلاش زیادی برای ساختن یک وب‌گاه اختصاص داده‌اید و ترافیک زیادی به‌دست آورده‌اید، می‌توانید آن را در بازارهای خرید و فروش وب‌گاه مانند فلیپا (Flippa) بفروشید. من در این وب‌گاه کلی سایت خریداری کرده‌ و فرخته‌ام و پول زیادی به جیب زده‌ام.
    7. محصولات فیزیکی بفروشید.

    درست مثل یک سایت وبلاگ نویسی، راه‌های متفاوتی برای پول درآوردن بدون انجام کار با فروش محصولات فیزیکی وجود دارد. احتمالا یکی از راه‌های شناخته شده فروش وسایل قدیمی‌تان در وب‌گاه‌های فروش محصولات دست دوم است. اما حتی اگر چیزی برای فروش ندارید، می‌توانید با دراپ‌شاپینگ* شروع کنید. مثلا می‌توانید محصولاتی را برای یک شرکت در وب‌گاه ای‌بِی eBay یا آمازون (Amazon) به فروش برسانید و آنها خودشان باقی کارها از جمله حمل‌ونقل را انجام خواهند داد.

    *(توزیع مستقیم (drop shipping) نوعی تکنیک مدیریت زنجیره‌ی تامین کالاست که در آن خرده‌فروشان جنس را در انبار نگه نمی‌دارند و در عوض سفارش‌های مشتریان و جزییات مربوط به حمل‌ونقل را به تولید کننده، خرده‌فروشان دیگر، و یا یک عمده فروش فرستاده و پس از آن کالای موردنظر را به طور مستقیم برای مشتریان ارسال می‌کنند.)

    شما همچنین می‌توانید فروشگاه تجارت الکترونیک خود را با استفاده از شاپیفای (Shopify) راه‌اندازی کنید. آنها تمام چیزهایی که برای فروش برخط محصولات نیاز دارید، در اختیارتان می‌گذارند از یک فروشگاه کاملا برخط تا گنجاندن دکمه‌ی خرید در کانال‌های شبکه‌های اجتماعی‌تان.
    8. در سهام سرمایه‌گذاری کنید.

    هنگامی که در سهام سرمایه‌گذاری کنید، تبدیل به یک سهامدار می‌شوید. به این ترتیب شما سهمی از سود آن شرکت یا نهاد را خواهید داشت. سال‌های سال است که سرمایه‌گذاری در سهام روش محبوبی برای پول درآوردن بدون انجام کار است، و به لطف اینترنت، تحقیق و سرمایه‌گذاری در سهام به تنهایی توسط خودتان بسیار آسان‌تر شده‌است.
    به خاطر داشته باشید که سهامی که شما در آن سرمایه‌گذاری می‌کنید می‌تواند در طول مراحل مختلف زندگی تغییر کند.

    9. وام‌دهی فرد به فرد.

    شرکت‌هایی مانند لندینگ کلاب (LendingClub)، پراسپر (Propser) و هارمونی( Harmoney) یک صنعت جدید به راه انداخته‌اند که در آن هر کسی می‌تواند تبدیل به وام‌دهنده شود. شیوه‌ی کار آنها این است که شخص وام دهنده را با یک مصرف‌کننده که در تامین ضمانت وامی که می‌خواهد از بانک بگیرد مشکل دارد یا ترجیح می‌دهند چنین وامی بگیرد، مطابقت می‌دهند. شما می‌توانید نرخ بهره‌ی بالاتری در وام‌هایی که می‌دهید به‌دست بیاورید چرا که مستقیما با خود وام‌گیرنده در ارتباط هستید.
    10. ملک و املاک‌تان را اجاره بدهید.

    شما می‌توانید زمانی که در حال سپری کردن تعطیلات‌تان هستید، خانه‌تان را اجاره بدهید یا ویلای‌تان را هنگامی که در خانه هستید اجاره بدهید و اینگونه پول درآوردن را تجربه کنید. شما همچنین می‌توانید گاراژ، فضای پارکینگ یا فضای اداری‌تان را که خودتان استفاده نمی‌کنید، اجاره بدهید. این یک درآمد اضافی خوب است که واقعا برای کسب آن لازم نیست هیچ کار دیگری به جز درج آگهی انجام بدهید.
    11. یک واسطه استخدام کنید.

    این مورد با عنوان آربیتراژ شناخته شده‌است و به این ترتیب است که اساسا باید شخص دیگری کار را برای شما انجام بدهد. به عنوان مثال، شما می‌توانید شرکت طراحی وب راه‌اندازی کنید یا یک شرکت خدماتی برای بردن سگ‌ها به پیاده‌روی، اما کار پیاده‌روی سگ‌ها یا برنامه‌نویسی را بر عهده‌ی شخص دیگری بگذارید. بهتر است هر کاری می‌کنید، دلالی نباشید که مسئول بازاریابی این خدمات است!

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو