عصر بازار

رئیس 'اگاپ':

ایران یکی از جذاب ترین مناطق برای سرمایه گذاری است

عصر اعتبار- رئیس بیمه تضمین صادرات جمهوری چک (اگاپ)، ایران را یکی از جذاب ترین مناطق جهان برای سرمایه گذاری در صنایع مختلف عنوان کرد.

ایران یکی از جذاب ترین مناطق برای سرمایه گذاری است
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از ایرنا، بروخازکا  در سمینار پیشگامان سرمایه گذاری و صادرات جمهوری چک که در حضور جمع کثیری از صاحبان صنایع کوچک و بزرگ این کشور برگزار شد، افزود: شرایط برای سرمایه گذاری بعد از اجرای برجام و رفع تحریم ها در ایران فراهم شده و اگاپ برنامه های مدونی را در این خصوص طراحی کرده است.

    کارل بوش رئیس بانک صادرات جمهوری چک نیز از مذاکرات این بانک با بانک مرکزی ایران برای افزایش همکاری ها در آینده نزدیک خبر داد.
    در این سمینار، کاردار کشورمان درجمهوری چک نیز گفت: اقتصاد ایران دارای ظرفیت های بالایی است و جذابیت های زیادی برای شرکت های خارجی دارد.
    علی اکبر جوکار اظهار داشت: شرکت های جمهوری چک می توانند با سرمایه گذاری در صنایع مختلف از جمله واگن سازی و راه آهن، نیروگاه، پتروشیمی و پالایشگاه، ماشین سازی و دارو، وارد بازار بکر ایران شوند.
    سمینار پیشگامان سرمایه گذاری و صادرات جمهوری چک روز سه شنبه از سوی شرکت 'eeec' با حضور ده ها نفر از مدیران صنایع بزرگ و متوسط این کشور برگزار شد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی