عصر بازار

پرداخت ۲۰۰ میلیارد تومان بودجه هلال احمر در هفته آینده

عصر اعتبار- مدیرکل دفتر برنامه و بودجه جمعیت هلال احمر با اشاره به دیدار رئیس جمعیت هلال احمر با معاون رئیس جمهوری، از موافقت و قطعی شدن پرداخت ۲۰۰ میلیارد تومان بودجه هلال احمر در هفته آینده خبر داد.

پرداخت ۲۰۰ میلیارد تومان بودجه هلال احمر در هفته آینده
نسخه قابل چاپ
جمعه ۳۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایسنا، علی‌اکبر پرواز با اشاره به دیدار دکتر سید امیرمحسن ضیایی با محمدباقر نوبخت، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور، گفت: در این دیدار قول مساعد داده شده تا طی هفته آینده 200 میلیارد تومان بودجه هلال احمر از محل بند الف تبصره ١٣ قانون بودجه سال ٩٥ (موضوع ماده 10 قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت و ماده ١٢ قانون تشکیل سازمان مدیریت بحران کشور) به جمعیت هلال احمر پرداخت شود.

    وی با اشاره به اینکه این بودجه در سال ٩٥، 400 میلیارد تومان مصوب شده است، اظهار کرد: 200 میلیارد تومان از این مبلغ در هفته آینده پرداخت خواهد شد و مقرر شده است این مبلغ بر اساس اولویت، به منظور بازسازی، نوسازی، احداث و تجهیز پایگاه‌های امداد و نجات در نقاط حادثه‌خیز  و تجهیز انبارهای اضطراری و سایر ماموریت‌ها و تکالیف مندرج در قانون اساسنامه جمعیت هلال احمر هزینه شود.

    بنابر اعلام روابط عمومی جمعیت هلال احمر، مدیرکل دفتر برنامه و بودجه جمعیت هلال احمر با اشاره به اینکه در دیدار رئیس جمعیت با معاون رئیس جمهوری همچنین درباره تبدیل ردیف فرعی هلال احمر به اصلی در بودجه نیز بحث شد، افزود: مقرر شد تا معاون رئیس جمهوری تاکید دوباره‌ای بر دستور قبلی خود مبنی بر تقویت ردیف اصلی بودجه جمعیت هلال احمر و اجرایی شدن این مهم داشته باشد.

    وی از استقبال معاون رئیس جمهوری برای بازدید از مجموعه توانمندی‌ها و تجهیزات جمعیت هلال احمر در سازمان امداد و نجات خبر داد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی