عصر بازار

۴ فن میلیاردرها برای افزایش ثروت

عصر اعتبار- تقریباً همه‌ی ما در زندگی‌مان آرزو داریم که برای این سوال چگونه پولدار شوم ؟ یک جواب خوب پیدا کنیم و به سطحی از ثروت برسیم تا بتوانیم بدون دغدغه و نگرانی از تأمین هزینه‌های زندگی‌مان روزگار بگذرانیم.

۴ فن میلیاردرها برای افزایش ثروت
نسخه قابل چاپ
جمعه ۳۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از بازده، اما در این که چه سطحی از ثروت در باور هر فردی سطح خوب و قابل قبولی است میان همه‌ی افراد متفاوت است. رسیدن به ثروت و به عبارت بهتر میلیاردر شدن فنون خاصی دارد که در ادامه به 4 فن آن می‌پردازیم. با ما همراه باشید تا به این سوال چگونه پولدار شوم خود پاسخ دهید!

    چگونه پولدار شوم

    1. ثروت هدف نیست.

    همه‌ی ذهن‌تان را درگیر به‌دست آوردن پول نکنید. پول به تنهایی هدف نیست بلکه باید ذهن‌تان را درگیر فعالیتی خلاقانه کنید. ثروتمندان همواره به این فکر می‌کنند که در هر شرایطی بهترین کار ممکن چه کاری است. وقتی تمام ذهن‌تان را درگیر کاری درست کنید ثورت نیز دنبال آن خواهدآمد.

    2. کارآفرینی بسیار مهم است.

    بسیاری از افراد با وجود اینکه شبانه‌روز برای ثروتمند شدن و رفاه مالی تلاش می‌کنند به نتیجه‌ای که در ذهن دارند، نمی‌رسند. تا به حال شده به جای اینکه به ارتقای مالی خود توجه کنید به این فکر کنید که با چه کاری می‌توانید در عین حال که به درآمدتان اضافه می‌کنید به مردم نیز خیری برسانید؟ ارادی که در زمینه مالی به ثروت خوبی دست پیدا کرده‌اند کمک به افراد را جزو یکی از برنامه‌های اصلی فعالیت‌هایشان قرار داده‌اند.

    به این فکر کنید با ایجاد کارآفرینی چه تعداد افراد بیکار را وارد دنیای کار می‌کنید و درآمدی به آنها می‌رسانید. افراد ثروتمند به خوبی می‌دانند موفقیت‌شان به این موضوع بستگی دارد که تا چه اندازه به دیگران در رسیدن به آرزوها و اهداف‌شان کمک کرده‌اند. آنها همه تلاش‌شان را می‌کنند که کارمندان و مشتریان آنها راضی باشند و موفق عمل کنند زیرا به خوبی فهمیده‌اند تنها با موفقیت و احساس رضایت دیگران تجارت آنها نیز موفق خواهدبود. آیا شما هم‌چنین دیدگاهی در مورد کسب ثروت دارید؟

    3. به مشتریان بیشتر فکر کنید نه پول بیشتر.

    وقتی شما مشتریان کمی داشته باشید به این فکر می‌کنید که بیشترین سود ممکن را از مشتریان موجود به‌دست بیاورید، اما این راه کسب ثروت نیست. به جای این کار به ارائه خدماتی بیندیشید که در آن میلیون‌ها نفر را تحت پوشش خدمات یا کالای خود قرار دهید.

    تنها با این روش است که ثروت قابل توجهی به‌دست خواهید آورد. وقتی مشتریان بیشتری داشته باشید کارمندان بیشتری نیز نیاز پیدا خواهید کرد. کارمندان جدید مهارت‌ها و تجربیات خود را در اختیار شما و مجموعه‌تان قرار خواهند داد که این اتفاق نیز در درآمد و رشد تجارت شما اهمیت زیادی خواهدگذاشت.

    4. با کسب ثروت کارهای مورد علاقه‌تان را انجام دهید.

    افراد در زمینه کسب و کار و تجارت 2 گروه هستند؛ گروه اول افرادی هستند که نوع کاری که انجام می‌دهند برایشان اهمیتی ندارد زیرا تنها به کسب درآمد فکر می‌کنند. آنها دست به کارهای مختلفی می‌زنند تا درآمد بیشتری به‌دست بیاورند، اما گروه دوم به این علت دنبال پول هستند که بتواند از طریق ثروت دست به کارهای مورد علاقه‌شان بزنند.

    آن‌ها ثروت را برای ارتقای سطح تولیدات خود، ساختن یک فیلم، یک آلبوم موسیقی، یا چاپ یک کتاب و… می‌خواهند. این گروه از افراد به آنچه که انجام می‌دهند عشق می‌ورزند. و ثروت ابزاری است که آنها را قادر به برآوردن رویاهایشان می‌کند. افراد ثروتمند و موفق از گروه دوم هستند. این جمله والت دیزنی را شنیده‌اید؟ «ما فیلم تولید نمی‌کنیم که پول و ثروت به‌دست بیاوریم بلکه ما درآمدزایی می‌کنیم تا بتوانیم فیلم تولید کنیم.»

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو